Lucrarile la soseaua de coasta, care va lega Mamaia de Constanta, incep in septembrie. Prima etapa a proiectului costa 10 mil. euro si e finantata din fonduri europene
Ceea ce parea doar un vis frumos, va prinde contur la malul marii. Lucrarile la soseaua de coasta, care va lega Mamaia de Constanta, vor incepe in cateva luni. 10 milioane de euro au fost alocati de Uniunea Europeana, pentru un prim tronson de aproape trei kilometri. Soseaua va avea doua benzi si o priveliste superba.
Soseaua de coasta va incepe din zona comandamentului flotei, va continua prin portul Tomis si se va opri la intrarea in statiunea Mamaia. Va avea doua benzi si va urmari linia marii.
Totodata, avem banii doar pentru primul tronson de 2,6 kilometri de sosea, din totalul de 8. Acesta este poate si cel mai important, pentru ca ocoleste zona cea mai aglomerata din oras. 10 milioane de euro este suma alocata pentru acest tronson. Contributia Primariei Constantei este de doar 2%, restul provenind de la Uniune Europeana.
De asemenea, proiectul prevede si amenajarea unei zone de promenade, unui funicular si a trei parcari cu peste 300 de locuri.
In primavara, va fi demarata procedura de licitatie pentru firma care va incepe lucrarile.
"Dupa estimarile noastre, lucrarile vor incepe in septembrie", spune Ani Merla, director Primaria Constanta.
Exista o veste buna si pentru biciclisti care vor avea propria banda pe noua sosea de coasta. "In multe tari din Europa, unde exista statiuni litorale, exista aceasta sosea costiera. S-ar putea admira peisajul nostru frumos, ar crea importanta turistica Mamaii si mai mare, se leaga portul turistic Tomis de Mamaia, se degreveaza circulatia", sustine si Silvia Croitoriu, operator de turism.
Lucrarile cele mai dificile vor fi insa la ultimul tronson, acolo unde faleza este prabusita si va trebui construit un pod.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS