Grupul care detine American Airlines, al treilea operator aerian din SUA, a intrat in faliment
Grupul american AMR Corp, care controleaza American Airlines, al treilea mare operator aerian din SUA, a cerut protectia legii falimentului in SUA, dupa ce esuat sa ajunga la acorduri cu salariatii pentru reducerea costurilor cu forta de munca, transmite Bloomberg.
American Airlines era singura mare companie aeriana americana care nu a cerut intrarea in faliment in ultimii zece ani pentru a-si reduce datoriile si costurile, potrivit Mediafax.
Totodata, compania nu a urmat un trend al fuziunilor din ultimii ani si a coborat de pe primul loc la nivel mondial pe locul al treilea in Statele Unite dupa United Continental Holdings si Delta Air Lines.
In cererea pentru protectie impotriva legii falimentului, American Airlines, care si-a inceput activitatea cu livrarea de posta aeriana in anii '20, a mentionat active de 24,7 miliarde de dolari si datorii de 29,6 miliarde de dolari.
Zborurile American Airlines si cele ale diviziei regionale American Eagle se vor desfasura dupa programul normal, a anuntat compania.
AMR a incercat sa evite falimentul dupa atentatele teroriste din 2001 din SUA, care au lovit puternic traficul aerian de pasageri. Operatorii aerieni rivali au folosit legea falimentului pentru a restructura datoriile si pentru a scapa de costuri cu fondurile de pensii ale angajatilor.
American Airlines a fost infiintata de mai multe companii americane, care au inceput un proces de consolidare in 1929 si au luat numele actual in 1934. Printre pilotii uneia din companiile fondatoare, Robertson Aircraft Corp, s-a aflat si Charles A. Lindbergh, primul pilot din lume care a zburat fara escala peste Atlantic.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS