Greva fara precedent la Deutsche Bahn, cea mai lunga din ultimii 20 de ani. Traficul feroviar in Germania, perturbat puternic
Greva fara precedent a conductorilor de la Deutsche Bahn, prevazuta pana luni, a dat peste cap Germania. Traficul feroviar era perturbat puternic joi dimineata, relateaza AFP.
Transporturile regionale si de periferie erau cele mai perturbate, in timp ce numerosi germani se indreptau catre locurile de munca.
Grevistii din cadrul Sindicatului GDL au extins greva joi dimineata la transportul de pasageri, dupa ce au declansat actiunea miercuri, in cel de marfa.
La Berlin, au fost ambuteiaje matinale mai importante decat de obicei. In Renania de Nord-Westfalia (vest), regiunea cel mai dens populata din Germania, in zonele oraselor Köln si Düsseldorf traficul regional a fost afectat puternic de greva. In Bavaria (sud), cel putin 50% dintre trenurile regionale au fost anulate, potrivit Deutsche Bahn. La München, al doilea cel mai important oras din tara, trenurile S-Bahn, foarte aglomerate la orele de varf, circulau in regim de unul pe ora.
Este cea mai lunga greva din ultimii 20 de ani. Aceasta are loc in contextul in care Germania marcheaza in weekend 25 de ani de la demolarea Zidului Berlinului. Aproximativ doua milioane de vizitatori sunt asteptati cu aceasta ocazie in capitala germana.
In centrul conflictului se afla atat revendicari privind acordarea unei cresteri de salariu si reducerii orelor de munca, cat si un diferend cu privire la reprezentativitatea sindicatului, care vrea sa negocieze cu Deutsche Bahn in numele altor categorii decat conductorii. Compania refuza.
Conflictul, care a izbucnit in septembrie, are o amploare neobisnuita in Germania, o tara cunoscuta pentru calitatea dialogului social. Presa si reprezentanti politici au criticat aceasta greva dura, care ingrijoreaza mediile economice intr-un context fragil.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS