Ce prioritati are la Transporturi noul ministru, care nu stie cat costa o calatorie cu metroul si nu a mai mers cu trenul de 10 ani
Noua sefa de la Transporturi nu stie cat costa un bilet la metrou sau care sunt subventiile CFR Calatori, dar e dispusa sa invete repede cum se conduce unul dintre cele mai grele ministere.
Miercuri, in prima zi de lucru, Ramona Manescu a cerut un ragaz de doua saptamani pentru a se documenta. Premierul i-a dat insa doar 4 zile. Luni trebuie sa semneze cel mai controversat contract al momentului: privatizarea CFR Marfa.
Ramona Nicole Manescu s-a prezentat in prima zi de munca intr-o rochie gri, pe care a acoperit-o cu un sacou negru, cu o brosa agatata in piept. Usor emotionata de importanta primei zile in functie l-a lasat pe ministrul interimar la Transporturi, pe Victor Ponta sa-si aleaga scaunul.
Noul ministru are trei prioritati: atragerea fondurilor europene, o buna administrare a ministerului si integritatea angajatilor. Altfel, mai are multe de aflat despre domeniul pe care il conduce.
"Nu stiu cat costa un bilet la metrou", a recunoscut noul ministru al Transporturilor.
La intrebarea de ce trenurile private primesc subventii mai mari decat cele de stat, doamna ministru a primit putin ajutor de la premier.
Una peste alta, Ramona Manescu cere tuturor un ragaz de documentare. Va avea doar 4 zile. Victor Ponta i-a cerut sa semneze luni contractul de privatizare a CFR Marfa.
In varsta de 40 de ani, Ramona Manescu este casatorita cu primarul sectorului 6, Rares Manescu si au impreuna doi copii.
Prima ei zi la minister coincide cu un raport dezastruos intocmit de Consiliul Concurentei. Potrivit acestui document autostrazile construite in Romania sunt de 3 ori mai scumpe decat in Bulgaria.
Ancheta vizeaza aproape 100 de contracte, iar inspectorii au descoperit ca in cazul unui sfert dintre ele, valoarea a crescut dupa ce au fost atribuite.
Mai multe despre:
#Ramona Manescu
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS