Aceasta sosea ar urma sa preia traficul de pe viitoare autostrada Bucuresti-Brasov. Astfel, multe case vor fi demolate, chiar daca proprietarii se opun.

Constructorii trebuie sa darime cladiri pe o suprafata de 42.000 de metri patrati ca sa poata largi bulevardul conform proiectului.

Drumul pleaca din zona Petricani, trece pe langa Politia Ilfov si se opreste in Calea Floreasca. Automat, toate casele de pe partea stanga ar trebui sa dispara.

Pentru ca fiecare banda va avea patru metri, iar trotuarul cinci metri, noul bulevard va lua si din terenul companiilor din zona. Un hotel, de exemplu, va pierde 2000 de metri patrati.

Autoritatile au legea de partea lor. In noua forma, daca un proprietar refuza exproprierea, proiectul poate fi declarat de utilitate publica. Iar statul poate trece direct la demolare si dupa aceea ii acorda celui vizat despagubiri.

Tocmai de aceea in plan exista lucrari similare si pe bulevardele Timisoara si Poligrafiei.

Vor exista scandaluri si discutii, insa, in final, se va ajunge la aceeasi situatie ca cea din zona Buzesti, unde, dupa ani de zile, primaria a inceput in sfarsit demolarile.