El Correo: „Romania este o tara din lumea a treia”. De ce s-au revoltat spaniolii la plecarea din tara noastra
“Haosul a inceput la putin timp dupa incheierea meciului, iar la prima ora a diminetii s-a inrautatit de-a dreptul“. Asta au spus suporterii spanioli care au parasit Bucurestiul azi-dimineata, de pe Aeroportul Henri Coanda. Revoltati ca cei de la aeroport i-au lasat sa astepte ore in sir pentru imbarcare, fara sa le ofere niciun serviciu sau informatii cu privire la ora decolarii, fanii din Peninsula au explodat: “Era ultimul lucru care ne mai trebuia“, noteaza publicatia spaniola El Correo.
Mii de fani alb-rosii ai echipei Athletic Bilbao au fost nevoiti sa astepte ore in sir sa fie imbarcati in aeronavele care sa-i transporte in Spania. Ei dau vina pe autoritatile de pe Aeroportul Henri Coanda, care au acordat intaietate madrilenilor, castigatori ai trofeului Europa League, eveniment care s-a disputat miercuri seara pe Arena Nationala din Bucuresti.
Potrivit El Correo, cei aproape 13.000 de suporteri basci au asteptat in aeroport aproape cinci ore pentru a se urca in avion. „Haosul a inceput la putin timp dupa incheierea meciului, iar la prima ora a diminetii s-a inrautatit de-a dreptul. Primul charter cu destinatia Loiu a aterizat pe Otopeni la 5:10 dimineata, iar ultimul la 6:46”, scriu jurnalistii spanioli.
Avionul care trebuia sa decoleze spre La Paloma la 5:30 dimineata nu parea sa plece inainte de 11:21. Abia la ora 10:00 se mai eliberase aeroportul din Bucuresti, absolut neincapator pentru zecile de mii de suporteri ai echipelor spaniole. In tot acest timp insa, clubul Atletico Madrid era informat ca va ajunge la Madrid la ora 14:40 ora Spaniei (ora 15:40 ora Romaniei), in vreme ce fanilor basci nu li se dadeau un termen anume pentru ora la care aveau sa ajunga inapoi in tara.
„Este un haos si o rusine. Romania este o tara din lumea a treia”, s-a plans Roberto Salcines, membru al clubului bascilor. Vom pleca la ora 15:00 dupa-amiaza (ora Bucurestiului), iar ultima informatie pe care am primit-o din partea companiei aeriene si a autoritatilor de la aeroport a fost ca vom ajunge acasa la 20:30.
„Era ultimul lucru care ne mai trebuia. Dupa ce am pierdut finala, am mai si suferit in stilul asta”, se plange si un prieten de-al lui Roberto, citat de El Correo, in editia electronica.
Si alti fani si-au aratat nemultumirea la sosirea in Spania: „Suntem foarte obositi, pe deasupra tristetii pe care o simtim. In Bucuresti erau suporteri asezati pe jos, unora nu li se permitea sa iasa din autobuze. Ne spuneau ca avioanele plecasera deja, ca trebuia sa le asteptam pe urmatoarele si ca nu aveau ce sa ne faca.”
Insa cea mai mare nemultumire a fanilor Athletic Bilbao a fost legata de prioritatea pe care au avut-o suporterii Atletico Madrid, care au plecat primii de pe Henri Coanda.
Carlos Lopez de Lerena a explicat pentru jurnalistii straini intreaga situatie creata in Aeroportul Henri Coanda: „Partida s-a terminat undeva la miezul noptii (o ora in minus in Spania). Am fost apoi urcati intr-un autobuz si dusi la aeroport. Cand am ajuns acolo, am constatat ca suntem mii de persoane intr-un terminal de-a dreptul neincapator. Nu am beneficiat de niciun tip de servicii (mancare ori bautura) sau aer conditionat. Pana la sase dimineata nu ne-au spus cu ce si cand vom pleca.”
„Sa te tina cinci ore inchis intr-un autobuz, din lipsa de organizare, depaseste orice lipsa de bun simt”, se plange si Ainhoa Tirapu, un alt suporter al echipei bascilor, venit sa-si sprijine preferatii in finala de la Bucuresti.
Mai tarziu, fanilor Bilbao li s-a spus ca vor decola la ora 15:40 (ora Spaniei) si vor ajunge la destinatie la 18:20, cel putin teoretic.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS