Dreamliner, din nou la sol. Zbor anulat in Japonia dupa ce un motor al aeronavei nu a pornit
Compania japoneza All Nippon Airlines (ANA) a fost nevoita sa anuleze un zbor al 787 Dreamliner, dupa ce unul dintre motoarele aeronavei nu a pornit, o noua problema aparuta pentru modelul lansat recent de Boeing, care a fost consemnat la sol timp de 4 luni din cauza unor defectiuni la baterie.
ANA nu a putut utiliza aeronava 787 programata sa zboare de la Ube, din vestul Japoniei, pana la aeroportul Haneda de la Tokyo, deoarece motorul de pe aripa dreapta nu a pornit, a declarat purtatorul de cuvant al companiei, Megumi Tezuka, citat de Bloomberg.
Tehnicienii operatorului japonez cauta acum cauza defectiunii. All Nippon a precizat ca problema nu are legatura cu defectiunile la baterie pentru care modelul 787 Dreamliner a fost consemnat timp de patru luni.
O alta companie japoneza, Japan Airlines, a anulat marti un zbor catre Singapore din cauza unor probleme cu aeronava Boeing 787 care ar fi urmat sa transporte pasagerii.
Ambele companii japoneze au reintrodus in serviciu modelul 787 Dreamliner de la 1 iunie, dupa ce aeronavele au fost consemnate la sol timp de mai bine de 4 luni pentru defectiuni la sistemul de baterie. Boeing a remediat in aceasta perioada problemele, modificand sistemul de baterie.
ANA si Japan Airlines, alaturi de autoritatile japoneze, grupul Boeing si compania Rolls Royce, producatorul motoarelor 787, colaboreaza pentru a identifica si remedia cauzele defectiunilor din ultimele zile, potrivit reprezentantilor institutiilor implicate.
Cele doua companii japoneze detin 27 de aeronave 787 Dreamliner, fiind cei mai mari clienti ai modelului lansat recent de Boeing dupa mai multe intarzieri cauzate de aparitia a diverse probleme in perioada de dezvoltare a aeronavei.
Mai multe despre:
#Boeing 787 Dreamliner#transport aerian
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS