La sfarsitul lunii decembrie 2013, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat ca soferii ar putea circula pe primul pod al pasajului Mihai Bravu - Splaiul Unirii "undeva in martie 2014", daca vremea va permite buna desfasurare a lucrarilor, noteaza Ziarul Financiar.

Cu acelasi prilej, edilul general a precizat ca pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea traficului in zonele Brancoveanu, Nitu Vasile, Bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii va avea doua poduri paralele, peste Splaiul Unirii/Raul Dambovita si, respectiv, peste intersectia Prelungirea Sos. Mihai Bravu - Calea Vacarestilor. 

Podurile - unul cu lungimea de 675,4 metri si unul de 687,7 metri - vor avea cate doua benzi de circulatie pe fiecare sens. Primaria Capitalei a atribuit in august 2013, prin licitatie restransa accelerata, asocierii italiene Astaldi Spa - Astalrom SA un contract de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, pentru finalizarea lucrarilor la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii.

Proiectul fusese inceput de Romstrade, firma detinuta de Nelu Iordache, insa contractul cu aceasta a fost reziliat in decembrie 2012, dupa ce municipalitatea a platit 37 de milioane de lei.