Cum arata pasajul Mihai Bravu din Capitala, cel mai important proiect de infrastructura urbana ce va fi inaugurat anul acesta. FOTO
Lucrarile la pasajul Mihai Bravu sunt in desfasurare, iar termenul pentru finalizarea acestora este decembrie 2014.
La sfarsitul lunii decembrie 2013, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat ca soferii ar putea circula pe primul pod al pasajului Mihai Bravu - Splaiul Unirii "undeva in martie 2014", daca vremea va permite buna desfasurare a lucrarilor, noteaza Ziarul Financiar.
Cu acelasi prilej, edilul general a precizat ca pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea traficului in zonele Brancoveanu, Nitu Vasile, Bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii va avea doua poduri paralele, peste Splaiul Unirii/Raul Dambovita si, respectiv, peste intersectia Prelungirea Sos. Mihai Bravu - Calea Vacarestilor.
Podurile - unul cu lungimea de 675,4 metri si unul de 687,7 metri - vor avea cate doua benzi de circulatie pe fiecare sens. Primaria Capitalei a atribuit in august 2013, prin licitatie restransa accelerata, asocierii italiene Astaldi Spa - Astalrom SA un contract de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, pentru finalizarea lucrarilor la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii.

Proiectul fusese inceput de Romstrade, firma detinuta de Nelu Iordache, insa contractul cu aceasta a fost reziliat in decembrie 2012, dupa ce municipalitatea a platit 37 de milioane de lei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS