Cretu, Visa Europe: Metroul si RATB pierd turisti din lipsa unei aplicatii contactless. Transportul in comun este ca McDonalds
Metroul si RATB pierd turisti din lipsa unei aplicatii contactless EMV, este de parere Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia, Malta si Slovenia al Visa Europe.
"Sunt din Romania si neavand acea aplicatie, desi am card contactless, nu pot sa platesc contactless la metrou sau RATB si pierd si toti turistii din Europa care vin in Bucuresti si nu stiu de unde sa cumpere bilete. Cand mergi intr-o capitala straina esti putin perplex pana iti dai seama de unde cumperi bilete. In Londra si in alte capitale, inclusiv din centrul Europei, acest lucru nu mai este o problema. Cu cardul tau contactless te urci in autobuz si ai intrat la fel si la metrou. Trebuie sa introducem tehnologia contactless EMV. Asta deschide aceasta acceptare contactless si la metrou si la RATB catre toata lumea din acest Bucuresti. Factorii de decizie din transportul public in comun pierd tot acest potential de tranzactare", a declarat Catalin Cretu, potrivit Agerpres.
El a atras atentia asupra faptului ca aplicatia de pe cardurile RATB este inchisa, afirmand ca Regia pierde clienti, iar Bucurestiul este un oras inchis din acest punct de vedere.
"Imi pare foarte rau ca Bucurestiul, care este o capitala importanta din centrul si estul Europei, nu are inca deschisa zona de contactless EMV. In Bucuresti, s-a intamplat ca acea aplicatie de pe cardurile RATB e inchisa. Ce inseamna asta? Inseamna ca cineva care are card contactless - daca noi nu avem acea aplicatie, care este pe cardurile alea RATB si care a fost introdusa pe cardurile emise de BRD si de BCR la un moment dat - nu poate sa faca tranzactii contactless. Bucurestiul, din punctul acesta de vedere, este un oras inchis. Autoritatile pierd clienti ca noi", a spus Cretu.
El a subliniat ca autoritatile trebuie sa inteleaga ca exista un beneficiu in urma implementarii acestei tehnologii.
"E important de inteles de catre autoritatile publice, pentru ca exista un beneficiu foarte mare pentru dansii. In general, atitudinea a fost: sa vina bancile sa plateasca pentru tot, daca vor sa faca plati contactless. Nu este asa! Avand date cat mai multe de pe aceste carduri, poti sa iti dai seama de volume, de plati, de zone in care se fac plati, de autobuze, trafic mai mare. Nu mai iei asa, ochiometric, cat iti spune soferul ca intra. Ai numar de plati pe autobuz, pe linie, pe ora, pe intervale. Deci, poti sa iti calibrezi flota altfel. Transportul in comun este ca McDonalds: daca la ora 7.00 nu trec mii de oameni rapid la turnicheti, pierzi flow-ul ala, ingreunezi, ai oameni frustrati. Asa si la McDonalds: ei au interesul sa se plateasca repede. Acolo, McDonalds are statistici clare, cu cat se reduce viteza de tranzactare ei fac alte cateva sute de dolari. Aceasta gandire ar trebui sa existe si in zona transportului in comun", a explicat Cretu.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS