Centura ocolitoare a Sibiului a fost inaugurata
Centura ocolitoare a municipiului Sibiu, care are 20,8 kilometri, din care 17,2 kilometri sunt in regim de autostrada, a fost inaugurata, Costul centurii a fost de aproximativ o suta de milioane de euro, transmite corespondentul Mediafax.
Premierul Emil Boc a taiat panglica la centura ocolitoare a municipiului Sibiu, impreuna cu ministrul Economiei, Ion Ariton, si cu prefectul judetului Sibiu, Constantin Trihenea, la eveniment participand si numerosi reprezentanti ai PDL Sibiu, dar si ai celor patru firme constructoare.
Ulterior, Boc a testat drumul la volanul unui autoturism Dacia Duster, parcurgand intreaga distanta a soselei construite in regim de autostrada.
La final, premierul Emil Boc a prezentat un pahar plin cu apa pe care l-a pus pe bordul masinii, afirmand ca nicio picatura de apa nu s-a varsat, ceea ce demonstreaza ca drumul este realizat foarte bine, fiind multumit de lucrari.
Permierul a afirmat ca acelasi test al paharului cu apa ar trebui realizat si mai tarziu, pentru a vedea cum au rezistat lucrarile, precizand ca termenul de garantie este de doi ani.
Centura ocolitoare a Sibiului are 20,8 kilometri, dintre care 17,2 kilometri in regim de autostrada.
Cei 20,8 kilometri sunt impartiţi in doua tronsoane, primul fiind realizat de consortiul Geiger-Boegl-Comtram, iar cel de-al doilea de catre Vectra Service din Brasov.
Partea de autostrada face parte din Culoarul IV European, care va face legatura intre Constanta si Nadlac.
Lucrarile au inceput in primavara anului 2003, iar in toamna anului 2006 ar fi trebuit sa fie incheiate. La termenul de finalizare insa, doar 40 la suta din centura ocolitoare era gata si, din cauza intarzierilor prea mari si a depasirii costurilor prevazute in contract, Ministerul Transporturilor a reziliat, in octombrie 2006, contractul cu constructorul initial al centurii, firma italiana Todini Construtioni Generali.
In mai 2007 a fost incheiat un nou contract de constructie, termenul fiind aprilie 2011.
Autoritatile din Sibiu au cerut insa in repetate randuri ca termenul sa fie devansat, iar centura sa fie data in folosinta la finalul anului 2010.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS