Desi este cel mai mare operator european low-cost, Ryanair a fost votat saptamana aceasta, de catre cititorii revistei Which, drept cel mai dezamagitor brand din Marea Britanie.

“Trebuie sa incercam sa eliminam toate acele lucruri care deranjeaza clientii”, a precizat CEO-ul in cadrul unei intalniri anuale a actionarilor, potrivit BBC.

O’Leary a mai spus ca operatorul de zbor ar putea sa nu isi atinga tintele de profit estimate pentru anul acesta, motiv pentru care ar fi cazul sa renunte la anumite reguli, precum taxarea pasagerilor al caror bagaj de mana depaseste cu putin limita admisa.

“Multe dintre aceste servicii dedicate clientilor nu costa foarte mult”, a explicat directorul, care a promis ca se va ocupa de problema in decursul anului viitor. Urmatorul pas consta in punerea la punct a unei echipe care sa raspunda plangerilor si refacerea site-ului companiei.

La inceputul lui septembrie, cel mai mare operator low-cost din Europa, dupa numarul de pasageri transportati, a anuntat ca profitul din 2013 ar putea ajunge la maximum 600 milioane de euro. Totodata, compania irlandeza a prezentat o scadere a numarului de rezervari pentru lunile septembrie, octombrie si noiembrie.

Vineri, cotidianul britanic Daily Mail scria despre cazul unui client care a fost obligat sa achite o taxa de 188 de euro ca sa isi schimbe zborul, dupa ce a aflat ca familia sa a murit intr-un incendiu. Ulterior, Ryanair a prezentat scuze pasagerului si a asigurat ca banii ii vor fi returnati.

Compania aeriana irlandeza opereaza si-n Romania, de pe aeroporturile din Constanta si Targu-Mures.