Care este situatia pasajelor din Bucuresti
In secolul constructiilor suspendate, podul Baneasa din Capitala, pe care circula 30.000 de masini in 24 de ore, se sprijina, mai nou, pe niste traverse de lemn.
"Ca sa nu cada dintr-un moment in altul", spun linistiti muncitorii, care il repara abia acum, dupa 35 de ani.
Expertii din primarie cunosc situatia si admit ca majoritatea pasajelor din Bucuresti ar trebui verificate.
Muncitorii care lucreaza la linia de tramvai sunt primii care au observat ca podul e din ce in ce mai subred si s-ar putea prabusi in orice moment si au facut o treaba romaneasca: au luat mai multe traverse din lemn de pe calea ferata si le-au asezat dedesubt.
Foarte mult nu ajuta barnele, dar macar le dau senzatia de siguranta pe moment.
Primaria ar trebui sa se teama insa pentru toata lumea, adica inclusiv pentru soferii care stau bara la bara.
"De maine se intra la consolidarea definitiva. Constructorii nu au prevazut corect linia de tramvai de deasupra, iar inghetul a macinat betonul", spune Ion Dedu, director la Directia Infrastructura PMB.
Este posibil, insa le amintim totusi ca din '76 si pana acum nimeni nu s-a gandit sa verifice pilonii de rezistenta.
"Pilonul 7, 10 si 11 sunt mai subrede. Exista posibilitatea sa se intample ceva, dar rar", sustine Alexandru Dragan, sef de santier la podul Baneasa.
Pentru astfel de momente rare, dar regretabile, n-ar fi rau ca oamenii sa gaseasca rute ocolitoare.
In prezent a fost restrictionat numai accesul masinilor de peste 7,5 tone.
In Bucuresti sunt acum 34 de poduri si pasaje, iar cele mai multe n-au mai fost reabilitate de cand au fost date in folosinta.
Cei de la primarie lucreaza deocamdata la consolidarea Pasajului Muncii si promit ca in curand se muta la cele din: Lacul Tei si Lacul IOR.
Mai multe despre:
#pasaje bucuresti#poduri bucuresti
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS