Bolt a lansat serviciul de închiriere de trotinete electrice în București. Cât costă o plimbare de 10 minute
Trotinete Bolt
Bolt, principala platformă europeană de transport la cerere, a lansat marţi serviciul de închiriere de trotinete electrice, cu un cost de 0,1 lei/minut, informează compania.
"Deblocarea trotinetei electrice va costa zero lei şi fiecare minut 0,1 lei. De exemplu, o plimbare de 10 minute, ceea ce este suficient pentru a acoperi câţiva kilometri în oraş, va costa 1 leu. Trotinetele vor fi amplasate în centrul Bucureştiului, în hub-uri de transport şi în alte locuri frecventate, precum Piaţa Unirii, Cişmigiu, Piaţa Romană, Piaţa Universităţii, zona Pipera-Aurel Vlaicu, zona Herăstrău. La sosire, utilizatorii pot să parcheze trotineta într-un loc sigur de pe stradă, de preferinţă lângă un loc de parcare pentru biciclete. Trotinetele pot fi lăsate în centrul oraşului, în zona marcată pe hartă, în aplicaţie. Dacă utilizatorul lasă trotineta în afara zonei desemnate, va fi amendat cu suma de 100 de lei", se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, Bolt va distribui sute de trotinete în Bucureşti şi va fi gata să crească numărul acestora la cererea utilizatorilor. Trotinetele Bolt sunt dotate cu trackere GPS încorporate pentru a furniza date despre locaţiile de preluare şi ridicare.
"În fiecare dimineaţă, Bolt va redistribui trotinetele către locurile desemnate. În Bucureşti, Bolt va folosi un model de trotinetă personalizat, cu viteza maximă de 25 km/h şi care poate merge până la 40 km cu un ciclu de încărcare. Autonomia reală depinde de utilizare. Bolt operează în prezent trotinete în 21 de oraşe din Europa şi se extinde în oraşe noi în fiecare săptămână", se mai spune în comunicat.
În Bucureşti vor fi folosite noile trotinete electrice construite după un design propriu, creat de inginerii Bolt din Estonia. Având în vedere perioada în care are loc lansarea, reprezentanţii Bolt susţin că dezinfectează zilnic trotinetele şi le recomandă tuturor utilizatorilor să folosească dezinfectant de mâini şi/sau mănuşi atunci când se deplasează cu trotineta.
"Lansăm trotinetele electrice în Bucureşti pentru a oferi oamenilor un mijloc de transport individual, uşor de folosit, potrivit drumurilor scurte, intra-urbane. Mulţi dintre noi au revenit la serviciu şi uneori avem nevoie să ne deplasăm pe distanţe scurte sau evitând traficul din ce în ce mai aglomerat. Trotinetele electrice vin astfel în completarea serviciilor de ride-hailing pe care le oferim. Recomandăm în continuare tuturor să urmeze indicaţiile instituţiilor guvernamentale şi ale autorităţilor de sănătate şi să se deplaseze doar dacă au neapărată nevoie în această perioadă", a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România.
Utilizatorii care au deja instalată aplicaţia Bolt vor vedea o pictogramă - trotinetă în aplicaţie, după actualizarea acesteia. Atingerea pictogramei îi va duce în interfaţa de închiriere a trotinetelor. Persoanele care nu au încă aplicaţia Bolt instalată, o pot descărca de pe Google Play sau Apple Store. Trotineta poate fi deblocată prin scanarea codului QR. La prima utilizare, aplicaţia va arăta instrucţiunile de folosire a acesteia şi cum să fie parcată în siguranţă la final.
Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este o platformă europeană de transport care are drept scop să facă mobilitatea urbană mai uşoară, rapidă şi convenabilă. Înfiinţată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în 2013. Este una dintre platformele de transport care cresc cel mai repede în Europa şi Africa, având printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar şi pe Taavet Hinrikus, cofondator al TransferWise.
Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori înregistraţi în peste 35 de ţări din lume.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS