Boeing si Airbus isi modifica aeronavele, pentru a atrage operatorii low-cost
Boeing lucreaza la modificarea aeronavei 737, cu o singura punte, in care vrea sa inghesuie mai multe locuri, pentru a atrage operatorii low-cost care vor sa imbarce cat mai multi pasageri pe cursele pe distante scurte, relateaza Bloomberg.
Avionul modificat, care va fi bazat pe modelul 737 Max 8, dotat cu motor nou, va transporta pana la 200 de persoane, din 2017, a declarat Ray Conner, director general la divizia de aeronave comerciale a Boeing.
Airbus si Boeing vor extinderea capacitatii de transport a avioanelor cu o singura punte, in conditiile in care clienti precum Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, vor sa micsoreze costurile pe pasager.
Compania Airbus a anuntat deja ca vrea sa creasca numarul de locuri ale aeronavei A320neo cu 9, la 189, acelasi avut de Ryanair in flota de avioane Boeing 737-800.
"Cand operezi pe segmentul low-cost intotdeauna cauti un avantaj concurential", a declarat John Wojick, directorul de vanzari al Boeing.
Modelul modificat 737, care va avea acelasi fuselaj cu avionul Max8, va fi destinat operatorilor ultra low-cost, care vor un numar mare de scaune pentru cursele pe distante scurte, pentru care cererea depaseste capacitatea, a aratat Wojick.
Boeing va reduce distanta dintre scaune si va adauga o usa suplimentara in spatele aripii la acest model, care va avea si o eficienta operationala imbunatatita cu 6%.
Conner nu anticipeaza ca acest model sa afecteze vanzarile avionului 737 Max 9, proiectat sa zboare pe curse mai lungi si sa transporte circa 192 de persoane.
Si Airbus intentioneaza sa mareasca numarul de locuri la avioanele A321neo, cu 20, astfel incat cea mai mare aeronava cu o singura punte a companiei sa poata transporta pana la 240 de persoane.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS