Angajatii Romatsa: Traficul aerian din Romania este in pericol. De ce il acuza pe directorul institutiei
Traficul aerian din Romania este in pericol, sustin angajatii Romatsa, responsabili de dirijarea avioanelor. Acestia spun ca ii streseaza directorul institutiei, care ii ameninta cu concedierea si angajeaza incompetenti. In urma scandalului, seful lor i-a chemat la negocieri.
200 de angajati Romatsa, institutia de care depinde viata a 100 de milioane de pasageri anual, au iesit in strada cu banderole albe la maini. Sustin ca directorul institutiei, fost general de armata, incarca prea mult organigrama. De pilda, a angajat un specialist in tancuri in turnul de control din Otopeni.
Gabriel Tudorache, controlor de trafic Romatsa: "Ce legatura au tancurile, blindatele si tractoarele?"
Sindicalistii spun ca s-au opus angajarii unui alt militar pe un post de manager al traficului aerian.
Alecu Diaconu, controlor de trafic aerian, purtator de cuvant al personalului: "Este o nebunie ca sa ajungi sa lasi traficul aerian pe mana unor nepriceputi".
Pentru ca s-au opus, controlorii de trafic ar fi fost amenintati cu desfacerea contractelor de munca. Un stres in plus pentru cei mai stresati angajati din lume, care nu au voie sa greseasca atunci cand iau cateva decizii pe secunda, spun sindicalistii. Un controlor este responsabil de viata a cel putin 4000 de pasageri pe secunda.
Directorul respinge acuzatiile si sustine ca sindicatele se opun restructurarilor.
Directorul Romatsa sustine ca a chemat angajatii nemultumiti la discutii, insa au refuzat. Sindicalistii spun ca nu au de gand sa opreasca dirijarea traficului aerian, dar nici nu exclud aceasta masura extrema.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS