Analiza: miliardele lor au batut miliardele lui Ponta; presedintele Camerei de Comert Romano-Germane, despre mandatul lui Iohannis: Investitiile straine vor creste sigur; 3 tactici de marketing in ecommerce pentru Black Friday
In fiecare dimineata citim site-urile romanesti si straine si strangem stirile de top de la Bloomberg la Ziarul Financiar, pentru cel mai bun update. Urmareste Incont.ro pe site sau pe Facebook. Transmitem informatiile care fac toti banii. Powered by StirileProTV.
Radu Merica, presedintele Camerei de Comert Romano-Germane, despre mandatul lui Iohannis: Investitiile straine vor creste sigur. Educatia profesionala va fi o prioritate
"Klaus Iohannis este adeptul intalnirilor scurte si eficiente. Nu am auzit niciodata vreun investitor din zona Sibiu sa se planga de birocratie". Este o certitudine faptul ca investitiile straine vor creste in mandatul lui Klaus Iohannis, pentru ca experienta sa ca primar al Sibiului a demonstrat faptul ca este o persoana activa in strainatate, unde se ducea sa atraga investitori fara sa faca prea multe promisiuni, spune Merica, managerul responsabil de dezvoltarea relatiilor comerciale dintre investitorii germani si autoritatile romane. Valoarea PIB per capita in judetul Sibiu a fost de 7.563 de euro anul trecut, cu 6,5% mai mare decat media la nivel national, potrivit datelor Comisiei de Prognoza, scrie ZF.
Analiza: Miliardele lor au batut miliardele lui Ponta
Votul masiv din diaspora si valul de indignare starnit de dificultatile in procesul de votare la sectiile din strainatate au contat foarte mult in victoria lui Iohannis, potrivit sociologilor. Cat de motivanta a fost dependenta financiara de rudele plecate la munca in optiunea celor ramasi acasa? In mediul online au circulat informatii potrivit carora romanii aflati peste granite, suparati de tratamentul aplicat de propriul stat, si-au indemnat rudele si prietenii sa mearga la urne pentru ca, in caz contrar, nu vor mai veni acasa sau nu ii vor mai putea sprijini financiar, noteaza Capital.
O antreprenoare din Suceava tinteste vanzari de 1 mil. euro cu un magazin online de pantofi
Retailerul de incaltaminte si accesorii Anna Cori & All Shoes lanseaza un magazin online in urma unei investitii de cateva zeci de mii de euro. "Ne asteptam ca pana la finalul primului an sa vindem online 10.000 de perechi de pantofi, iar dupa primul an de existenta sa fi inregistrat vanzari de un milion de euro", spune Ana Cornea, manager si actionar al Why Denis, detinatorul brandului Anna Cori & All Shoes, potrivit Business Magazin.
Premiera in retail. Cora este primul lant de hipermarketuri care va vinde prin sistemul cupoanelor americane
Cora ofera clientilor, din 17 noiembrie, posibilitatea de a beneficia de reduceri de preturi prin intermediul unor cupoane printabile. Sistemul este folosit in SUA, unde cumparatorii economisesc in acest mod in jur de 30 de miliarde de dolari anual, potrivit economica.net
Satul din Romania care-si imparte numele cu noul presedinte: Iohanisfeld. Sperantele locuitorilor ce traiesc ca-n Evul Mediu
Noul presedintele este asteptat in prima sa vizita de dupa alegeri. Invitatia i-a fost lansata de catre locuitorii din Iohanisfeld, un sat cu nici 1000 de suflete, intemeiat de etnicii germani. Oamenii vor sa i se planga ca, desi suntem in anul 2014, ei traiesc tot ca in Evul Mediu, fara apa curenta sau canalizare. Iohanisfeld se afla in vestul judetului Timis, la 4 kilometri distanta de granita cu Serbia. Satul este relativ tanar. A fost infiintat de svabii banateni pe la 1805, la circa 9 decenii de la inceputul colonizarii Banatului. Cei mai multi dintre etnici au plecat in Germania inainte de 1989, iar majoritari sunt acum romanii. Chiar si asa in proportie de 81% au votat cu Klaus Iohannis, potrivit stirileprotv.ro
Klaus Iohannis tocmai a primit primul avertisment din partea romanilor. Mesajul care face senzatie pe Internet
Ce trebuie sa intelegeti, domnule presedinte Iohannis, de la noi, cei care am stat la cozile umilinteiAl doilea tur al alegerilor prezidentiale, al doilea episod umilitor pentru romanii din diaspora. Duminica, mii de persoane au asteptat, din nou, in frig, la cozi intinse pe kilometri intregi, sa voteze. Au reusit sa puna stampila pe buletinul de vot insa, doar cei mai „norocosi”, care s-au asezat la rand cu ore bune inainte de deschiderea sectiilor. A trait asta pe propria-i piele si Lucian Brujan, un roman originar din Lugoj, stabilit in Germania: „Noi, diaspora, am vrut sa votam pentru ca este un drept fundamental. Dobandit prin nenumarate vieti omenesti rapuse de comunism. Nu ne-am lasat umiliti, dezbinati sau manipulati. Ne-am informat si documentat. Nu am vrut sa fim 'rupti' de tara, ci am vrut sa demonstram ca ne pasa”, a explicat el intr-o scrisoare transmisa Gandul. . Si are un mesaj si pentru presedintele proaspat ales: „Herr Johannis, enttäuschen Sie uns nicht, adica, nu ne dezamagiti!”. Dincolo de acest mesaj, exista si un avertisment: „Probabil d-ul Iohannis va avea cea mai scurta perioada de gratie de dupa 1989. Acum, rabdarea se dramuieste bine”.
3 tactici de marketing in ecommerce pentru Black Friday
Desi relativ nou pe piata din Romania, Black Friday a fost adoptat rapid si a devenit cel mai mare eveniment de cumparaturi din an. Lupta intre magazine se duce in directia captarii a cat mai mult din cererea existenta. Oamenii si-au format un comportament de consum de Black Friday, bazat pe experientele de anii trecuti si asteapta ca magazinele sa anunte cand fac Black Friday. Wall-street.ro prezinta trei propuneri pentru proprietarii de magazine online si manageri de marketing pentru a capta cat mai mult din cererea existenta de Black Friday.