Vesti bune pentru Groupon. Facebook renunta la business-ul cupoanelor de reduceri
Reteaua lui Mark Zuckerberg renunta la lupta de pe piata cupoanelor de reduceri, dupa doar patru luni de testare. Decizia site-ului de socializare ar putea relaxa presiunile competitionale asupra unor companii precum Groupon sau LivingSocial, noteaza Reuters.
"Dupa ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis sa il inchidem in urmatoarele saptamani. Consideram ca exista mult potential in abordarea sociala a atragerii de clienti in afaceri cu profil local. Am invatat multe din testele noastre si vom continua sa evaluam cum am putea ajuta cel mai mult afacerile de acest tip", se arata intr-un comunicat al Facebook.
Cea mai mare retea de socializare din lume (peste 700 milioane de utilizatori la ora actuala) a lansat in aprilie serviciul Facebook Deals, in concurenta cu site-uri precum Groupon sau LivingSocial.
Compania a pregatit pentru utlizatorii Deals oferte la reduceri de preturi in cinci orase din Statele Unite ale Americii, in colaborare cu comerciantii locali. De asemenea, Facebook a promovat si oferte puse la punct de alte 11 companii de reduceri.
Iesirea Facebook de pe acest segment este o veste buna pentru Groupon, care a scapat astfel de un competitor important.
Compania se pregateste de o oferta publica initiala de 750 milioane de dolari, care ar trebui sa aiba loc in acest an.
Citeste si:
Pe acelasi subiect: