Iar la cea de-a noua editie Effie Awards Romania, desfasurata pe 4 iunie, la Ateneul Roman, distinctia pentru cea mai eficienta campanie a anului a fost acordata campaniei "Pepsi - Si ieri. Si azi", realizata de Graffiti BBDO care a plecat acasa cu cele mai multe premii: opt in total.

Printre acestea se numara si un Silver Effie la categoria Corporate Communicatiion, Image & Identity pentru campania "Doctore, esti un erou" realizata pentru Petrom, in colaborare cu ProTV       

Ideea campaniei

Petrom si-a propus sa recompenseze performanta in domeniul medical, plecand de la cele mai bune povesti despre medici care au ales sa ramana in Romania si sa lupte pentru a salva vieti. Componenta centrala a campaniei a fost concursul cu acelasi nume desfasurat pe Stirileprotv.ro. Intre 28 octombrie si 14 decembrie 2011, mii de romani s-au alaturat campaniei si au intrat pe site pentru a spune "Doctore, esti un erou!".

Succesul campaniei

Peste 1600 de povesti despre medici-eroi au fost inscrise in concurs. Dintre acestea, au fost selectate cele mai bune 10 cazuri, iar 3 cei mai votati medici au primit burse de excelenta din partea Petrom.