Premiile Effie 2012: campania Petrom "Doctore, esti un erou!", realizata de Graffiti BBDO si ProTV, distinsa cu Silver Effie
Idei care dau rezultate. Mai precis idei creative si strategii eficiente prin care sunt atinse obiectivele campaniilor de publicitate. Asta se premizaza la festivalul Effie.
Iar la cea de-a noua editie Effie Awards Romania, desfasurata pe 4 iunie, la Ateneul Roman, distinctia pentru cea mai eficienta campanie a anului a fost acordata campaniei "Pepsi - Si ieri. Si azi", realizata de Graffiti BBDO care a plecat acasa cu cele mai multe premii: opt in total.
Printre acestea se numara si un Silver Effie la categoria Corporate Communicatiion, Image & Identity pentru campania "Doctore, esti un erou" realizata pentru Petrom, in colaborare cu ProTV
Ideea campaniei
Petrom si-a propus sa recompenseze performanta in domeniul medical, plecand de la cele mai bune povesti despre medici care au ales sa ramana in Romania si sa lupte pentru a salva vieti. Componenta centrala a campaniei a fost concursul cu acelasi nume desfasurat pe Stirileprotv.ro. Intre 28 octombrie si 14 decembrie 2011, mii de romani s-au alaturat campaniei si au intrat pe site pentru a spune "Doctore, esti un erou!".
Succesul campaniei
Peste 1600 de povesti despre medici-eroi au fost inscrise in concurs. Dintre acestea, au fost selectate cele mai bune 10 cazuri, iar 3 cei mai votati medici au primit burse de excelenta din partea Petrom.