Peste 1.300 de companii din intreaga lume, inclusiv liderii de pe piata, sunt pregatiti sa-i uimeasca pe consumatori cu noile gadgeturi, gandite ca pentru o lunga recesiune.

De la sisteme de operare noi, pana la asa numitele "telefoane inteligente", marii operatori de telefonie mobila sunt pregatiti sa infrunte criza cu propria arma - inovatia. Nu degeaba sloganul din acest an, propus de organizatori, a fost "Viziune in actiune"!

Asteptat de lumea intreaga, raspunsul Microsoft la iPad-ul lansat la inceputul acestui an, a fost in sfarsit prezentat oficial la Barcelona. Va fi lansat pana la sfarsitul anului in magazine, anunta increzator producatorul.

"Va fi o experienta cu totul diferita fata de ce este deja pe piata, adica vei sti ce se intampla in timp real in viata ta, si asta avand in fata un design placut." , a spus Steve Ballmer, CEO Microsoft.

"Sistemul de operare este de fapt un pariu facut de Microsoft pentru a se reafirma pe piata telefoanelor inteligente.", a explicat si Ben Wood, analist CCS Insight.

Pe noua piata a tabletelor-PC dau semne ca vor intra insa mai multi giganti ai telefoniei mobile, in frunte si cu grupul sud-coreean Samsung, care prefera sa pastreze misterul... Cel putin deocamdata.

Desi miscarile par sa fie destul de prudente, producatorii axandu-se pe productia de masa, la un pret accesibil, companiile mari si-au anuntat deja intentia de a patrunde, pana la sfarsitul anului, pe piata computerelor-tableta. Printre ei, si gigantul Nokia, care a anuntat o surpriza. Nu un nou model de telefon, ci un sistem de operare - MeeGo, in parteneriat cu Intel.