Noul portofoliul de servicii al Romtelecom acopera toate nevoile de comunicare ale clientilor companii, incluzand monitorizarea prezentei angajatilor (status si disponibilitate), mesagerie instanta intre acestia pe echipamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune si a fisierelor, si controlul documentelor.

De asemenea, serviciile My Office vor permite posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop, folosirea acelorasi aplicatii, chiar si lucrul in comun pe un document in timp real.

Serviciul are doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro/luna si mai multe optiuni aditionale, fiind disponibil imediat dupa semnarea contractului cu Romtelecom.

Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in echipamente sau licente software, in intretinere si operare, platind doar tariful lunar pe cont de utilizator.

Lansand My Office, Romtelecom devine primul operator de telecomunicatii local care ofera solutia completa de Hosted Unified Communications (servicii gazduite de comunicatii unificate), pe o platforma Microsoft operata de compania Central Europe On Demand.

"Implementarea acestui gen de servicii "in house" e costisitoare si pana acum si-au putut-o permite doar firmele mari, cu mii de angajati si bugete IT de ordinul a zeci sau sute de mii de euro. Romtelecom ofera acum si companiilor de marime mica si medie, cu pana la 100 de angajati, accesul la acest gen de servicii pe un model SaaS (Software as a Service) si la preturi accesibile", a declarat directorul executiv Comercial al Romtelecom, segmentul business, George Makowski, intr-o conferinta.

El a adaugat ca, potrivit unui studiu realizat de Romtelecom, prin My Office clientii isi pot reduce cheltuielile cu pana la 40%, prin diminuarea costurilor cu deplasarile si cu echipamentele IT&C.

Accesul la My Office se poate face prin orice fel de echipament (calculator, laptop, telefon mobil) si peste orice fel de conexiune Internet (fixa sau mobila).

"Prima noastra prioritate este sa oferim pietei locale servicii si tehnologii de varf de cloud computing. Parteneriatul cu Romtelecom si Central Europe On Demand marcheaza un moment important pentru piata si deschide noi oportunitati de afaceri pentru partenerii nostri. Aceste servicii de comunicatii unificate vor pune in valoare productivitatea personala obtinuta pe aplicatii client ale Microsoft Office - pe telefon, calculator si interfete web - si vor duce la nivelul urmator comunicarea si colaborarea la nivelul organizatiilor", a declarat directorul general al Microsoft Romania, Ronald Binkofski.

Central Europe On-Demand, operatorul de servicii de tip cloud recunoscut la nivel international, pune la dispozitia clientilor un portofoliu complet de servicii Comunicatii Unificate Microsoft. Acestea garanteaza suport IT 24/7 cu o disponibilitate de 99,99% si centre de date sigure, certificate ISO in regiunea Europei Centrale.

Portofoliul de servicii My Office este furnizat prin Romtelecom Business Solutions, divizia operatorului national de telefonie fixa dedicata companiilor locale, care furnizeaza solutii de comunicatii si IT.

Divizia a fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services.

Central Europe On Demand este un furnizor de servicii cloud din Europa Centrala axat pe oferirea de servicii de mesagerie, unelte de communicare si colaborare pentru companii de toate marimile.

Societatea are clienti si parteneri in opt state - Ungaria, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria, Serbia si Cipru.

Microsoft Romania este parte a grupului Microsoft, cel mai mare productor de aplicatii software la nivel national.