Proprietarii masinilor puternice nu-si platesc impozitele
Cresterea impozitelor pentru masinile puternice nu pare sa aiba efectul dorit de Guvern. Masura n-a adus mai multi bani la buget, dar a marit in schimb numarul datornicilor. La Deva sau Brasov, de exemplu, jumatate dintre soferi sunt restantieri.
La Deva, functionarii de la serviciul de Taxe si Impozite se plictisesc. Cei care au masini puternice, nu au trecut pe la ghiseu ca sa plateasca taxele marite. De inteles, de vreme ce cresterea depaseste, in unele cazuri, 50%.
De pilda, Sorin Buta, un om de afaceri, s-a bucurat atunci cand si-a cumparat, cu 26.000 de dolari, un Hummer rosu, la care visa de-o viata. Acum, zambetul i-a pierit: are de dat aproape 8.000 de lei impozit.
Omul de afaceri, care este rezident german, se gandeste sa-si inscrie masina in Germania, unde ar avea un impozit mai mic. Asa au de gand sa procedeze multi soferi, iar functionarii statului sunt ingrijorati.
Un alt domn, care venise sa achite diferenta de impozit pentru un Mercedes de aproape 3.000 de centimetri cubi, si-a dat seama la ghiseu ca nu ii ajung banii din portofel. Trebuia sa plateasca 1.399 de lei.
Si la Brasov, primaria a adunat mai multi datornici decat castiguri. Pentru un BMW X3, de 2.500 centimetri cubi, proprietarul are de platit dublu. Evident, n-a avut bani sa achite darile.
Proprietarii masinilor puternice, care nu au platit impozitul, mai au timp pana la sfarsitul anului. Apoi, fiscul ii poate executa silit: le poate pune sechestru pe autoturisme sau alte bunuri.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



.jpg?fm=jpg&q=80&fit=max&crop=3543%2C2362%2C0%2C0&w=1280)
RSS