Gradele Celsius, arma secreta a supermaketurilor in atragerea clientilor
V-ati intrebat vreodata de ce supermarketurile reusesc sa aiba mereu stocurile potrivite, in functie de vreme? Raspunsul sta in tehnici speciale ale prognozei meteo care pot prezice in detalii uimitoare cum ceea ce vom cumpara va fi afectat chiar si de cele mai mici schimbari ale temperaturii.
Cand temperatura creste de la 20 la 24 de grade Celsius, vanzarile de hamburgeri cresc cu 42%, potrivit unui studiu realizat de lantul Tesco.
O crestere cu 10 grade intr-un weekend de vara inseamna o crestere cu 300% a cererii pentru carnea de gratar, in timp ce legumele sufera o scadere de 25%.
Vremea rece face ca supa de conopida sau carnatii sa aiba trecere mai mare in randul consumatorilor.
Tesco sustine ca a studiat timp de 15 ani comportamentul consumatorilor pentru a fi siguri ca au produsele potrivite pe rafturi.
Suntem profund afectati de "primul" weekend de iarna, respectiv vara. Cum se face mai frig, trecem la consumul de ciocolata calda. Cand se face cald, cererea pentru capsuni creste cu 20%. Un lucru este sigur: cumparam mai multa salata lunea.
Si tot in primul weekend mai calduros, cererea pentru produsele de epilat creste cu 1400%. Dupa venituri, vremea influenteaza cel mai mult vanzarile. Vremea calda nu este intotdeauna de bun augur pentru comercianti: isi fac stocuri uriase de haine si 6-7 saptamani nimeni nu le mai cumpara pentru ca incepe toamna.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS