Ciclonul care a adus iarna peste Romania a lovit si economia. Transportatorii: daca jumatate dintre masinile noastre raman in nameti, pierderile ajung la 10 mil. euro/zi
Efectul ciclonului care a adus iarna peste Romania il resimt transportatorii, care sufera pierderi uriase, din cauza blocajelor de pe drumuri sau cai ferate. In aceasta situatie, doar 60% dintre marfurile comandate au ajuns in magazine, asa ca in curand exista riscul sa nu mai gasim legume, fructe si lapte. Majoritatea comerciantilor au incercat astazi sa-si refaca stocurile pentru a fi pregatiti de al doilea val de viscol care incepe maine.
Marti a fost zi de aprovizionare. Comerciantii au incercat pe cat posibil sa isi refaca stocurile.
Manuel Lupu, primarul comunei Fundeni: "Am desfundat si drumul national ca sa intre masinile cu paine".
Dar nu este vorba doar de paine.
Delia Nica, vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale: "Legumele, fructele, carnea si laptele, acolo unde aprovizionarile se fac zilnic.Functionam la 60% din capacitatea de aprovizionare si din necesarul de care avem nevoie zilnic. Avem centrele de logistica in Bucuresti si in zona Bucurestiului. Si nici furnizorii nu au avut cum sa ajunga la noi si nici noi nu am avut cum sa trimitem marfa in teritoriu".
Absolut toate marfurile, inclusiv cele nealimentare, au ajuns tarziu la destinatie ori sunt inca pe drum.
Lucrurile au stat la fel de prost si pe calea ferata. In momentul in care zapada a atins 20 de centimetri, trenurile de calatori au prioritate, asa ca cele de marfa stau oprite in gari.
Potrivit transportatorilor, in cazul in care jumatate dintre masinile lor raman in nameti, pierderile ajung la 10 milioane de euro pe zi.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS