Ai grija unde faci scoala de soferi! Multe sunt ilegale!
De la 1 ianuarie 2010, toti cei care aveau sediul pe la parterul blocurilor nu mai au voie sa functioneze. Chiar si asa, inspectorii Autoritatii Rutiere Romane au descoperit ca multi patroni care nu mai au autorizatie accepta elevi si le predau cursuri de legislatie in sufragerie. Unitatile sunt ilegale, iar permisele obtinute dupa frecventarea lor n-au nicio valoare. Iar controalele de acest tip sunt abia la inceput.
Dupa noua modificare, scolile de soferi sunt obligate sa-si autorizeze fiecare punct de lucru.
Pentru categoriile A si B vor trebui sa aiba cate o sala de legislatie rutiera si examinare psihologica, in care sa nu se mai tina si alte cursuri, ca pana acum, plus o incapere pentru arhiva.
Pentru C, CE si D, trebuie tot doua sali, din care una special rezervata pentru cunoasterea automobilului, in care masina sa fie adusa si analizata pe toate partile, nu in diferite curti sau parcari publice, cum se obisnuia pana acum.
Scolile pentru motociclisti trebuie sa aiba poligoane de minim 800 de metri patrati, in conditiile in care acum sunt mai multe in Capitala, cu poligon amenajat la curte, in spatii de doua ori mai mici.
Pe acelasi subiect: