12.500 de lei, cea mai mare despagubire platita unei soferite care si-a rupt masina intr-o groapa din sosea
V-ati pus vreodata intrebarea cat costa gropile din asfalt in care va "rupeti" masinile zi de zi? Ei bine, pretul poate ajunge la cateva zeci de mii de lei si reprezinta reparatia unei masini care s-a stricat din pricina craterului. Dupa ce termina cu service-ul, sute de soferi cer despagubiri in justitie si jumatate dintre ei castiga procesele intentate administratiei strazilor sau primariilor de sector.
Mai intai se adreseaza companiilor la care au platit politele CASCO, apoi asiguratorii deschid procesele. La judecatoriile din Capitala sunt anul acesta pe rol cateva mii de dosare. O parte dintre ele vizeaza chiar Administratia Strazilor, iar restul primariile de sector.
In 2010, cea mai mare despagubire platita de Administratia Strazilor s-a ridicat la 12.500 de lei si a fost platita unei soferite care a lovit o groapa si si-a stricat masina.
Exista insa si situatii in care procesele sunt pierdute pentru ca nu este foarte clar cine este responsabil pentru aceste gropi. Este si cazul unui bucurestean care dupa sapte ani s-a trezit ca nu s-a judecat cu cine trebuie. Chiar judecatorii confirma ca procesele sunt extrem de complicate si pot dura cativa ani.
Oficialii Administratiei Strazilor din Bucuresti, care se ocupa de principalele artere, spun ca jumatate din procesele intentate sunt pierdute, iar celelalte sunt castigate doar pentru ca pagubitii nu au strans suficiente dovezi.
"Acolo unde exista contracte de intretinere a strazilor, Administratia cere mai departe despgubiri, iar unde nu sunt contracte, suporta Administratia", a declarat Carmen Dinca, purtator de cuvant A.S.B.
Cu alte cuvinte, pagubele produse din neglijenta sunt suportate de cetatenii care-si platesc taxele si impozitele.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS