SEM Days 2014: MOZ, Distilled si Google, pe aceeasi scena. Cum a aratat cel mai important eveniment pe Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est. Concluzii, idei, recomandari
Cel mai important eveniment nisat pe Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est, dedicat oamenilor de marketing, brand managerilor, coordonatorilor de business-uri si antreprenorilor online, a avut loc timp de doua zile la Bucuresti. SEM Days 2014 a insemnat, in cifre, 23 de speakeri internationali si locali, 9 prezentari, 2 paneluri de discutii, 14 workshop-uri si 400 de participanti din Romania si tarile vecine.
A treia editie SEM Days a adus anul acesta pe aceeasi scena nume mari din industria de Marketing Digital din Statele Unite, Marea Britanie si Romania: MOZ, Distilled, Anicca Digital, Hillcroft Digital, eMetrics Summit, Google Romania, SEO monitor, 2Parale, ThinkDigital.
Nu mai putin de 16 specialisti din domeniu au urcat pe scena, printre care Jim Sterne, Ann Stanley, John Heffernan, Phil Nottingham și Tim Resnik. Participantii au aflat tendintele din ultimul an din online si schimbarile pe care mediul digital le produce asupra comportamentului si obiceiurilor de consum si implicit asupra business-urilor care trebuie sa se adapteze pentru a supravietui.
Au fost discutate si subiecte si notiuni precum SEO, PPC, Big Data, Managementul Reputatiei in online, Video Marketing.

Concluzii, idei si recomandari de la SEM Days 2014
• Viitorul este mobile!
• 90% din datele disponibile la nivel mondial au fost generate in ultimii doi ani, insa 80% dintre acestea nu sunt structurate
• SEO s-a schimbat definitiv si daca nu reusesti sa te adaptezi schimbarilor rapide nu vei reusi sa performezi in online
• Pozitia numarul 1 in cautarile Google este dorinta tuturor companiilor, insa testarea altor pozitii in search poate aduce rezultate surprinzatoare, la costuri mult mai mici
• Analizele si datele statistice din online nu au nicio valoare daca nu ai un obiectiv clar
• Interactioneaza cu cei care intra in contact cu tine online, intreaba-i ce-si doresc si folosește datele obtinute pentru a optimiza experienta pe care le-o oferi cand vor reveni
• Conțtinutul repetitiv si plictisitor este principalul motiv pentru care paginile de brand din Social Media primesc unfollow
• Continutul potrivit, pentru audienta potrivita, la momentul potrivit si in locul potrivit
• YouTube este un canal potrivit pentru cresterea notorietatii brand-ului si pentru a genera conversatii in jurul brandului.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS