Google se aliaza cu grupul italian Luxottica, ce detine si brandul Ray-Ban, pentru a crea ochelari inteligenti
Grupul american Google a anuntat, luni, ca a incheiat un parteneriat cu grupul italian Luxottica, care detine printre altele si brandul Ray-Ban, in cadrul proiectului sau de dezvoltare a unor ochelari interactivi (Google Glass), informeaza AFP.
"Vom colabora cu Luxottica la designul tuturor ramelor compatibile cu Google Glass", a anuntat grupul american.
Google a lasat sa se inteleaga ca va lansa o serie de colectii exclusive cu Luxottica si a precizat ca intentioneaza sa lucreze intr-o prima etapa cu marcile Oakley si Ray-Ban, urmand sa colaboreze ulterior si cu alte marci din grupul italian.
Deocamdata nu a fost dezvaluit niciun detaliu despre pretul de comercializare a noilor ochelari interactivi.
Ochelarii Google, conectati la internet, raspund la comenzi vocale si pot efectua, printr-un simplu clipit, fotografii, inregistrari video si sa expedieze mesaje. Numeroase alte aplicatii sunt in prezent in dezvoltare.
Ochelarii Google Glass raman pentru moment un prototip rezervat clientilor cu dare de mana, dispusi sa plateasca 1.500 de dolari pentru acest dispozitiv, care cu greu poate sa treaca neobservat: are un singur brat, terminat cu un mic ecran dreptunghiular plasat in fata globului ocular.
Google intentioneaza sa isi lanseze dispozitivul pe o scara mai mare in a doua jumatate a acestui an.
Gigantul american a facut un pas mare inainte, la inceputul anului, pentru a facilita adoptarea ochelarilor sai de catre publicul larg, anuntand lansarea unor modele cu rame "normale", adaptate atat pentru ochelarii de vedere, cat si pentru cei de soare. Alianta cu grupul italian reprezinta un proiect suplimentar.
In viitorul imediat, ochelarii conceputi in colaborare cu Luxottica vor ramane destinati "exploratorilor" dispusi sa incerce aparate revolutionare si pietei americane. "Reteaua de distributie a grupului Luxottica ne va fi foarte utila atunci cand vom face ca ochelarii Google Glass sa devina mai accesibili pe plan larg", a subliniat grupul Google.
Mai multe despre:
#Google Glass#Ray-Ban
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS