Facebook adaugă un buton de shopping, pe care companiile îl pot folosi pentru a vinde produsele direct prin rețeaua de socializare
Facebook, social media
Facebook Shops, cea mai nouă facilitate a celei mai mari reţele sociale, adaugă un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vând.
Facebook a anunţat Shop, o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook şi profiluri de business pe Instagram îşi pot prezenta produsele într-o secţiune specială.
Astfel, companiile pot să-şi creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. În acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la rândul lui pe categorii.
În formatul actual, majoritatea achiziţiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. În schimb, utilizatorii vor fi direcţionaţi care site-ul companiei. Doar puţinele branduri care folosesc în prezent funcţia de Checkout din Facebook şi Instagram vor putea face vânzările direct în cadrul celor două reţele sociale, scrie News.ro.
Checkout se află deocamdată în fază de testare, fiind disponibil doar unui limitat de brand-uri. Este clar, însă, că acesta este scopul final pentru Facebook: să opereze vânzările direct pe platformele sale.
Utilizatorii pot comunica cu reprezentanţii companiilor prin WhatsApp, Messenger şi Instagram Direct. Facebook ar putea încerca ulterior să monetizeze această facilitate, permiţând companiilor să trimită mesaje comerciale utilizatorilor cu care au avut contact în acest fel.
Pe Instagram, noua funcţie va fi promovată şi mai puternic decât pe Facebook. Shop va deveni una din secţiunile principale ale reţelei, urmând să înlocuiască secţiunea Activity.
Facebook va lansa în lunile următoare şi o funcţie de live streaming pentru Shops, prin care brandurile şi influencerii vor putea promova diverse produse. În plan se află şi posibilitatea integrării unor programe de fidelitate.
Dincolo de prezentarea ca o facilitate prin care se doreşte ajutarea companiilor afectate de COVID-19, Shop este cel mai important pas pe care Facebook l-a făcut până acum în zona comerţului electronic şi cu siguranţă va dăinui şi după pandemie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS