Conţinuturile vor cuprinde mai ales emisiuni în direct, al căror format va fi dezvăluit în această săptămână cu ocazia mai multor prezentări organizate pentru firmele de publicitate, au anunţat cele trei companii într-un comunicat comun.

Acesta este un parteneriat important pentru Twitter, care a publicat primele sale rezultate financiare trimestriale şi încearcă să îşi consolideze în prezent modelul economic pe baza căruia îşi desfăşoară activitatea.

Preţul acţiunilor Twitter a înregistrat un salt important luni, încheind şedinţa bursieră cu o creştere de 4,52% şi ajungând la 30,31 de dolari, pe o piaţă ce a scăzut cu 0,61%.

Conţinuturi video vor fi de asemenea propuse spre difuzare pe Twitter şi vor fi create de celelalte filiale ale grupului Disney, în special de postul de televiziune ABC şi de studioul Marvel, potrivit aceluiaşi comunicat.

Matthea Derella, vicepreşedintele departamentului de parteneriate din cadrul Twitter, citat în comunicat, consideră că acest nou parteneriat reprezintă "un mare pas înainte pentru dezvoltarea (...) conţinuturilor video pe care noi le oferim".