Din 11 noiembrie, Google ne poate folosi numele si pozele pentru reclamele online
Google si-a modificat pe 11 octombrie termenii si conditiile de folosire, in asa fel incat are de acum mana libera sa se foloseasca de numele si fotografiile userilor sai pentru publicitatea targetata, noteaza Quartz.
Update-ul afecteaza utilizatorii de Google +, echivalentul Facebook pentru Google, cand acestia comenteaza, dau like-uri sau urmaresc pagini ori servicii incluse in portofoliul motorului de cautare.
Asta inseamna ca de fiecare data cand un user acorda +1 unei companii (like-ul specific Google +), Google se poate folosi de el in reclamele sale viitoare. Daca utilizatorul respectiv are si un grup bine definit de prieteni pe reteaua de socializare, grup in cadrul caruia impartaseste opinii si review-uri, lucrurile sunt cu atat mai simple pentru motorul de cautare.
Google poate sa distribuie numele si fotografia “fanului” in reclamele online trimise catre practic oricine, conform noilor conditii.
Aproape 400 de milioane de utilizatori au o legatura sau alta cu Google Plus, fie direct, fie prin interactionarea cu alte site-ul detinute de Google, cum este cazul YouTube. Userii au insa optiunea de a nu-si impartasi aceste informatii, daca aleg asta din meniul de setari “shared endorsements”.
Motorul de cautare mizeaza insa pe faptul ca nimeni nu va citi noii termeni, asa ca schimbarea va trece neobservata. Facebook foloseste deja aceeasi tactica in reclamele sale, insa Google s-a laudat intotdeauna ca nu va trece aceasta limita, cu atat mai mult dupa implicarea recenta in scandalul NSA si recunoasterea faptului ca serviciul sau de email nu este tocmai unul discret si sigur.
Modificarea va intra in vigoare incepand din 11 noiembrie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS