Twitter urmeaza sa aiba parte de prima oferta publica initiala, tintind sa obtina pana la un miliard de dolari in actiuni, desi nu a inregistrat niciodata profit in cei sapte ani de la infiintare.
 
Potrivit The Atlantic, Twitter isi masoara veniturile din publicitate raportat la mia de vizualizari a timeline-ului. View-urile se refera la fiecare data cand un utilizator inregistrat viziteaza reteaua de socializare, da refresh la timeline sau face cautari in timp ce este logat.
 
Toate aceste activitati sunt luate in considerare indiferent ca utilizatorul le face de pe un calculator sau de pe un device mobil.
 
Astfel, la nivel global, compania castiga 0,8 dolari la mia de vizualizari, sau 0,0008 dolari de fiecare data cand unul dintre noi isi verifica feed-ul.
 
Asta la nivel general, pentru ca nu toate vizualizarile valoreaza la fel peste tot. Spre exemplu, in SUA, valoarea este de fapt de 2,17 dolari la mia de vizualizari, in timp ce in alte parti ale lumii media se situeaza undeva la 0,3 dolari la mia de refreshuri.
 
Ceea ce explica faptul ca, desi are 215 milioane de utilizatori care vin in fiecare luna din afara Statelor Unite, acestia conteaza pentru numai 25% din veniturile totale incasate din publicitate.