"Candy Crush a scazut mai mult decat ne asteptam in al doilea trimestru", a declarat Riccardo Zacconi, directorul general al companiei King Digital Entertainment.

Suma totala pe care utilizatorii au cheltuit-o pentru achizitionarea de "produse" virtuale, care este indicatorul pentru veniturile companiei, a scazut cu 5% in al doilea trimestru fata de primele trei luni ale anului, de la 641,1 milioane de dolari la 611 milioane de dolari, potrivit Reuters.

Pe de alta parte, King lucreaza la extinderea gamei sale de jocuri, prin dezvoltarea unora noi, cum ar fi Pyramid Solitaire Saga. Compania incearca astfel sa evite situatia prin care a trecut competitorul sau Zynga, ale carui venituri au fost afectate de declinul jocului FarmVille.

Cu toate acestea, rezultatele nu sunt cele anticipate de King. "Jocurile noastre non-Candy Crush nu au devenit atat de populare pe cat ne asteptam, astfel ca nu au contrabalansat declinul inregistrat de Candy Crush", a spus Zacconi.

Actiunile companiei au scazut cu 19% incepand din luna martie, cand King a fost listata la bursa de la New York.