CONCURS. Incont.ro te trimite gratis la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, powered by MTV si ProFM
MTV si ProFM prezinta "Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012" – eveniment noctambul cu IQ ridicat, iar incont.ro pune la bataie cinci invitatii duble la acest mega eveniment. Tot ce trebuie sa faci pentru a castiga un bilet este sa te inscrii la concursul organizat pe pagina noastra de Facebook.
Evenimentul este organizat de 4 ACE si MSA Events, intr-un turneu de exceptie in 8 orase din tara.
La Bucuresti, evenimentul va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului, si se va bucura de prezenta initiatorului Jean Marie Boursicot.
Pentru prima data, noapte Devoratorilor de Publicitate ajunge intr-un road show unitar in diferite puncte din tara – Constanta, Brasov, Galati, Arad, Iasi, Timisoara, Cluj, in perioada august-noiembrie.
Sub conceptul de “energie pentru creativi”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment complex care plaseaza spectacolul vizionarii celor mai bune reclame din toata lumea intr-un cadru dinamic, alimentat de concerte, mini-evenimente si concursuri de creativitate.
8 ore, 290 de reclame din toata lumea, record de reclame romanesti selectate – 13 si aproximativ 10.000 de persoane asteptate in toata tara sunt coordonatele principale ale unui show cu greutate in lumea advertising-ului, eveniment devenit deja traditie.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a fost prezentat in Romania, pentru prima data, in 1995. Jean Marie Boursicot, cinefil inrait inca de la varsta de 3 ani, a imaginat conceptul Noptii Devoratorilor de Publicitate pe vremea cand batea cinematografele din Marseille.
Inregistrat in Cartea Recordurilor pentru colectia sa mamut de filme publicitare, 700.000 la numar, care se imbogatește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot si-a vazut visul cu ochii in 1981, la Kinopanorama.
In fiecare an, peste 40 de tari se bucura de maratonul creatiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se intinde de la Vladivostok la New York, trecand prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong.
Spectacolul aduna productii publicitare din peste 60 de tari, intinse pe parcursul a sase ore.