Vor aborda teme precum dezvoltarea de produse tech cu potential si lansarea lor la scara globala, product marketing, content marketing, growth hacking sau formarea si gestiunea echipelor.

How to Web Conference 2015 aduce impreuna invitati cunoscuti la nivel international si peste 1000 de reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in tehnologie din regiune. Acestia vor discuta despre inovatie in tehnologie, antreprenoriat si investitii, vor descoperi tendintele actuale si vor beneficia de oportunitati de networking cu actori relevanti din industria de tech.

Scena principala a conferintei este adresata fondatorilor de startup-uri si profesionistilor in tehnologie care lucreaza la produse cu crestere rapida si se confrunta cu provocari legate de produs si functionalitatile acestuia, scalare, cresterea bazei de date de utilizatori, marketing, vanzari sau managementul echipelor.

Startup-urile early stage vor putea afla mai multe despre obtinerea de investitii, relatia cu investitorii sau experienta intr-un program de accelerare participand la prezentarile si panelurile care vor avea loc pe cea de a doua scena a conferintei.  

Studii de caz prezentate de antreprenori de succes

 Jan Reichelt, Co-Fondator si Presedinte Mendeley, este unul dintre cei mai influenti antreprenori britanici si, alaturi de Co-Fondatorii sai, a primit premiul "European Founders of the Year 2013" oferit de TechCrunch in cadrul The Europas. Jan va spune povestea Mendeley, de la idee pana la exit, si modul in care a reusit sa obtina finantari de tip Venture Capital de cateva milioane de dolari si sa creasca produsul pana la 4 milioane de utilizatori si 150+ angajati, transformand astfel comunicarea in domeniul cercetarii stiintifice.  

Despre dezvoltarea unui produs de succes la scara globala, din Europa de Sud-Est, va vorbi Uldis Leiterts, Co-Fondator al Infogr.am, companie care permite utilizatorilor sa spuna povesti folosind datele. Avand peste 20 milioane de utilizatori, Infogr.am este astazi cel mai utilizat software pentru crearea de infografice din intreaga lume, iar printre clientii sai se numara The Huffington Post, Amnesty International si BBC.  

Larry Gadea este Fondator si CEO al Envoy, startup care ajuta companiile sa isi gestioneze vizitatorii si care a incheiat recent o runda de investitii de 15 milioane USD condusa de Andreessen Horowitz. Avand peste 1 milion de vizitatori inregistrati, Envoy este folosit in 1000+ de birouri din intreaga lume, este disponibil in 9 limbi, iar numarul de utilizatori creste lunar cu peste 20%. Larry a fost unul dintre cei mai tineri angajati ai Google, Software Enginner la Twitter, si va urca pe scena How to Web pentru a vorbi despre lectiile invatate din experienta sa.

Product management: despre lansare, crestere si gestionarea echipei unui produs

Co-Fondator al Mind the Product (unul dintre primele 10 bloguri pentru product manageri din lume) si Product Tank (o comunitate globala cu peste 6000 membri in 25+ orase), Martin Eriksson, va vorbi despre dezvoltarea unui produs la scara gloala si organizarea echipei de produs. Profesionist cu peste 18 ani de experienta in domeniu, Martin este pasionat de design si user experience si a definit de-a lungul timpului strategii de produs pe care le-a implementat ulterior cu succes in diferite companii. 

Kalman Kemenczy, Director of Product, Prezi.com, va vorbi despre provocarile intalnite atunci cand dezvolti un produs inovativ si va prezenta studiul de caz al Prezi, un instrument care ajuta utilizatorii sa creeze prezentari si sa spuna povesti.

Despre lansarea unui produs va vorbi Edial Dekker, Co-Fondator Gidsy & Hack de Overheid, si ex-Senior Product Manager Eventbrite, care va prezenta bune practici in domeniu.  

Strategii de marketing & crestere prezentate de profesionisti remarcabili

Avand o experienta de peste 12 ani in digital marketing, Sujan Patel este Co-Fondator al ContentMarketer.io, un instrument care ajuta utilizatorii sa automatizeze si sa scaleze campaniile de content marketing, autor al “100 Days of Growth” si al “Content Marketing Playbook”, si contributor pentru Forbes, Inc.com, Wall Street Journal si Entrepreneur. Sujan va urca pe scena How to Web Conference 2015 pentru a prezenta unele dintre cele mai eficiente tactici de growth hacking.

Despre strategii de content marketing si modul in care poti dezvolta un produs prin continut va vorbi John Collins, Managing Editor, Intercom, o platforma de comunicare cu clientii care a folosit cu succes continutul pentru a-si consolida brand-ul si a-si extinde baza de date de clienti. John coordoneaza blogul Insite Intercom, vizitat de mii de utilizatori lunar, precum si cartile, podcast-urile, social media, si alte proiecte de content marketing ale companiei.  J

John Bernard, Global Marketing Director al Mozilla, coordoneaza strategia de extindere globala pentru Firefox OS, sistem de operare mobile care a fost introdus cu succes in 46 de tari de la lansarea sa in 2013. John a fost desemnat “UK Marketer of the Year” de revista Marketing Week si va vorbi despre modul in care poti dezvolta o strategie de marketing care sa te ajute sa te diferentiezi.  Iar exemplele pot continua.

Lista completa a invitatilor care au confirmat prezenta la How to Web Conference 2015 este disponibila online pe site-ul evenimentului.

Pe langa continutul practic, aplicat, participantii How to Web Conference 2015 vor beneficia de oportunitati excelente de networking, atat la evenimentele dedicate, cat si folosind How to Web Meet, aplicatie mobila care ii va ajuta sa intre in legatura unii cu altii, sa stabileasca intalniri si sa primeasca recomandari de persoane in functie de interese.

In plus, acestia vor descoperi tendintele actuale si vor avea ocazia sa testeze si sa asiste la demonstratii de produse inovatoare din domeniul IoT.  

In paralel va avea loc si cea a patra editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat cu premii in valoare totala de 20.000 USD adresat celor mai bune 32 startup-uri tech din Europa Centrala si de Est. Echipele in cautare de investitii, parteneriate de distributie, expunere media si conexiuni valoroase in industrie sunt invitate sa aplice pana pe 30 octombrie pe site-ul programului.

Biletele de tip Very Early Bird pot fi achizitionate pe site-ul evenimentului pana miercuri, 21 octombrie.