Dupa ce a lansat la Geneva masina mileniului, cel putin din punct de vedere al costurilor, Lamborghini a publicat rezultatele financiare pe 2012. La fel ca Ferrari, Rolls Royce, Bentley si alti producatori de lux, italienii au crescut intr-un an cat au pierdut marcile de volum in cinci.

Cresterea generala a fost de 30%, de la 1.602 bucati la 2.083. Cifra de afaceri s-a rotunjit la 470 milioane euro, cu 46% mai mare decat in 2011 (322 milioane euro). Clientul cel mai important pentru Lamborghini ramane noneuropeanul, care a cumparat 70% din productia italianului in 2012.

Modelul Aventador a fost cel mai cumparat (922 unitati), restul fiind numai Gallardo (13.000 de unitati vandute pana acum de la lansarea modelului). 

Europa a insemnat, in 2012, 30% din terenul “de joaca” al italienilor, America – 28% (SUA-25%), Asia-Pacific – 35% (China 15%), iar Orientul Mijlociu si Africa – 8% impreuna.  

Chiar daca Europa a fost intr-un an la fel de dificil ca toti ceilalti din 2008 incoace, cererea a crescut cu 34% comparativ cu 2011. Si in America a urcat numarul cumparatorilor de Lamborghini, cu 50% (SUA-53%).  

Vestile bune sunt si mai bune pentru 2013. Comenzile pentru Aventador (coupe si roadster) acopera productia fabricii Sant’Agata pe urmatoarele 15 luni. La veniturile exceptionale asteptate pentru 2013 se mai adauga 11 milioane euro profit brut din vanzarea celor trei unitati Veneno lansate la Salonul Auto de la Geneva.