Brandul american este de asemenea recunoscut pentru liniile sale de haine pentru femei, bărbați și copii, dar și pentru accesoriile de excepție, printre care ceasuri și ochelari. Totodată, sub semnătura prestigioasei mărci sunt comercializate și parfumuri exclusiviste, foarte căutate. 

 

Adevărul este că, dincolo de renumele său sonor, brandul Tommy Hilfiger ascunde o poveste absolut fascinantă. Iată un top al celor mai interesante detalii pe care nu le știai despre unul dintre leaderii din moda high-end:

 

Fondatorul brandului a fost un licean cu fler în afaceri

În 1969, liceanul Tommy Hilfiger se inițiază în lumea modei deschizându-și propriul lanț de magazine cunoscut drept ”People’s Place” chiar în New York, mai precis în Elmira, orașul său natal. Pe atunci acesta avea doar 18 ani și, se pare, o voință de fier care avea să-i aducă succesul destul de rapid. Hilfiger a devenit, în scurt timp, apreciat și cunoscut de către tinerii care îi vizitau magazinul și care îi achiziționau creațiile. Printe cele mai bine vândute articole vestimentare se numărau jeanșii evazați și, în general, hainele și accesoriile hippie. 

 

Potrivit marieclaire.co.uk, unul dintre precursorii lui Tommy Hilfiger spunea despre acesta că viziunea sa a fost dintotdeauna aceea ”de a crea haine de o calitate excepțională, de o valoare excelentă și la un preț accesibil”.

 

Brandul Tommy Hifiger a apărut în 1985

Zece ani mai târziu s-a mutat în Manhattan pentru a urma o carieră în domeniul designului de modă, iar în 1985 a lansat marca ce astăzi îi poartă numele. La vremea respectivă, Hilfiger a creat o singură colecție de îmbrăcăminte pentru bărbați. Atunci a fost și momentul în care brandul său a fost promovat printr-un spot publicitar în Time Square. 

 

Însă, compania producătoare de îmbrăcăminte care astăzi a atins o cifră de afaceri de 6 miliarde  de dolari, nu s-a bucurat dintotdeauna de faima și recunoașterea de care beneficiază în prezent. 

 

Logo-ul mărcii este inspirat de stilul retro

Folosirea logo-ului grafic așa cum îl cunoaștem cu toții cuprinde o combinație cromatică ușor recognoscibilă, fiind formată din roșu, alb și albastru. Aceasta păstrează esența stilurilor și tendințelor clasice purtate de mase. Prin intermediul logo-ului, celebrul designer a readus curentul retro în centrul atenției, creând marca pe care acum o îndrăgim cu toții. 

 

Brandul susține diverse acțiuni caritabile 

Deținătorul brandului Tommy Hilfiger se dedică filantropiei, de aceea acesta a înființat organizața TommyCares. TommyCares inițiază și susține diverse acțiuni caritabile internaționale, astfel că gigantul a fost implicat inclusiv în demersuri precum: ”Salvați copiii”, ”Autism speaks” sau ”Wildlife Fund”.

 

Hilfiger a vândut ziare și a cosit peluze pentru bani de buzunar

De la lansarea brandului său omonim, Tommy Hilfiger a devenit faimos la nivel  mondial, fiind supranumit deseori ”pionierul stilului clasic și cool american”. Totuși, celebrul designer nu a avut dintotdeauna același succes răsunător. Provenind dintr-o familie modestă (tatăl său era ceasornicar, iar mama lui lucra ca asistentă), acesta a resimțit lipsurile financiare. Astfel, pentru a-și asigura veniturile necesare pentru achizițiacărților sau hainelor, tânărul a prestat diverse joburi: a cosit peluze, a vândut ziare și a lucrat în benzinării.