(P) Top 5 lucruri interesante despre brandul Tommy Hilfiger
Cu siguranță ai auzit de celebrii adidași Tommy Hilfiger, accesorii de lux vânate de către pasionații de modă din întreaga lume.
Brandul american este de asemenea recunoscut pentru liniile sale de haine pentru femei, bărbați și copii, dar și pentru accesoriile de excepție, printre care ceasuri și ochelari. Totodată, sub semnătura prestigioasei mărci sunt comercializate și parfumuri exclusiviste, foarte căutate.
Adevărul este că, dincolo de renumele său sonor, brandul Tommy Hilfiger ascunde o poveste absolut fascinantă. Iată un top al celor mai interesante detalii pe care nu le știai despre unul dintre leaderii din moda high-end:
Fondatorul brandului a fost un licean cu fler în afaceri
În 1969, liceanul Tommy Hilfiger se inițiază în lumea modei deschizându-și propriul lanț de magazine cunoscut drept ”People’s Place” chiar în New York, mai precis în Elmira, orașul său natal. Pe atunci acesta avea doar 18 ani și, se pare, o voință de fier care avea să-i aducă succesul destul de rapid. Hilfiger a devenit, în scurt timp, apreciat și cunoscut de către tinerii care îi vizitau magazinul și care îi achiziționau creațiile. Printe cele mai bine vândute articole vestimentare se numărau jeanșii evazați și, în general, hainele și accesoriile hippie.
Potrivit marieclaire.co.uk, unul dintre precursorii lui Tommy Hilfiger spunea despre acesta că viziunea sa a fost dintotdeauna aceea ”de a crea haine de o calitate excepțională, de o valoare excelentă și la un preț accesibil”.
Brandul Tommy Hifiger a apărut în 1985
Zece ani mai târziu s-a mutat în Manhattan pentru a urma o carieră în domeniul designului de modă, iar în 1985 a lansat marca ce astăzi îi poartă numele. La vremea respectivă, Hilfiger a creat o singură colecție de îmbrăcăminte pentru bărbați. Atunci a fost și momentul în care brandul său a fost promovat printr-un spot publicitar în Time Square.
Însă, compania producătoare de îmbrăcăminte care astăzi a atins o cifră de afaceri de 6 miliarde de dolari, nu s-a bucurat dintotdeauna de faima și recunoașterea de care beneficiază în prezent.
Logo-ul mărcii este inspirat de stilul retro
Folosirea logo-ului grafic așa cum îl cunoaștem cu toții cuprinde o combinație cromatică ușor recognoscibilă, fiind formată din roșu, alb și albastru. Aceasta păstrează esența stilurilor și tendințelor clasice purtate de mase. Prin intermediul logo-ului, celebrul designer a readus curentul retro în centrul atenției, creând marca pe care acum o îndrăgim cu toții.
Brandul susține diverse acțiuni caritabile
Deținătorul brandului Tommy Hilfiger se dedică filantropiei, de aceea acesta a înființat organizața TommyCares. TommyCares inițiază și susține diverse acțiuni caritabile internaționale, astfel că gigantul a fost implicat inclusiv în demersuri precum: ”Salvați copiii”, ”Autism speaks” sau ”Wildlife Fund”.
Hilfiger a vândut ziare și a cosit peluze pentru bani de buzunar
De la lansarea brandului său omonim, Tommy Hilfiger a devenit faimos la nivel mondial, fiind supranumit deseori ”pionierul stilului clasic și cool american”. Totuși, celebrul designer nu a avut dintotdeauna același succes răsunător. Provenind dintr-o familie modestă (tatăl său era ceasornicar, iar mama lui lucra ca asistentă), acesta a resimțit lipsurile financiare. Astfel, pentru a-și asigura veniturile necesare pentru achizițiacărților sau hainelor, tânărul a prestat diverse joburi: a cosit peluze, a vândut ziare și a lucrat în benzinării.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS