(P) Strategii de promovare a afacerii offline: 4 exemple
Dacă ești antreprenor consacrat sau la început de drum, ți-ai pus deja întrebarea cum să te faci cunoscut pe piață, ce mijloace să folosești ca să-ți promovezi afacerea într-un context concurențial puternic, complicat și mai mult de criza sanitară și de problemele sociale.
Deși suntem mai tot timpul online, există câteva strategii de promovare a afacerii offline, care te ajută să-ți dezvolți activitatea. Iată care sunt principalele modalități de-a te face cunoscut clienților tăi:
1. Cărți de vizită
Comandă seturi de cărți de vizită pentru tine și pentru managerii din firma ta, căci acest instrument clasic în lumea afacerilor nu se demodează, întotdeauna vei face impresie bună la o întâlnire cu potențialii clienți dacă le prezinți elegant cartea ta de vizită.
Ai grijă însă ca aceasta să fie impecabil realizată, să conțină toate datele de identificare necesare, să prezinte logo-ul, culorile și sloganul firmei și să fie printată pe un carton de bună calitate.
Detaliile fac diferența între o carte de vizită banală și una cu clasă, care să convingă partenerii de afaceri că firma cu care urmează să colaboreze este una de succes, cu viziune și stil.
2. Flyere de prezentare
Aceste veterane ale promoțiilor offline sunt încă utile, deși trăim într-o realitate ce pare că s-a mutat cu totul în online. Nu ezita să le folosești atunci când vrei să anunți oferte promoționale, lansări de noi produse sau perioade de discounturi sezoniere.
Alege colaboratori profesioniști care să realizeze layout-ul pentru flyere, să redea în mod credibil, convingător și atrăgător mesajul pe care firma ta dorește să-l transmită.
Apelează la un tipar digital în București sau în alt oraș, important este să obții flyere de prezentare aspectuoase, care să rămână în atenția clienților și pe care să le păstreze în vederea unei viitoare comenzi.
Include în flyer și un cupon de discount, ca să te asiguri că numărul persoanelor care vor apela la produsele sau serviciile firmei tale va fi unul semnificativ.
3. Broșuri și cataloage de produse
Atunci când firma ta lansează o gamă nouă de produse, investește într-o campanie foto profesională și realizează broșuri și cataloage unde să expui pe larg ofertele, împreună cu descrieri amănunțite ale fiecărui produs în parte.
Documentează-te în legătură cu tipăriturile similare ale companiilor concurente și încearcă să realizezi variante mai bune, atât în ceea ce privește calitatea fotografiilor, cât și ca originalitate.
Aceste broșuri și cataloage de produse sunt foarte utile la standul firmei tale, atunci când participați la târguri, expoziții și alte evenimente profesionale. De asemenea, ele pot fi trimise prin curier atât clienților fideli, cât și celor potențiali, ca să asiguri creșterea vânzărilor pe termen mediu și lung.
4. Panouri publicitare
Printre cele mai eficiente strategii de promovare a afacerii offline se numără amplasarea unor panouri publicitare în locurile intens circulate, din zone urbane sau de pe autostrăzi.
Publicitatea outdoor este o sursă importantă de clienți și crește semnificativ notorietatea firmei. Trebuie însă să ai grijă la costuri și să bugetezi atent acest segment de promovare, pentru că depășește cu mult valoarea celorlalte strategii prezentate.
Poți să alegi panouri publicitare de diferite dimensiuni, bannere cu forme plane, curbe, panouri cu față dublă, dispozitive unghiulare sau mesh-uri de mari dimensiuni.
Dacă în exemplele anterioare era vorba doar despre hârtie sau carton, aici materialele sunt diverse, poți să comanzi panouri publicitare din plexiglas, plastic, poliplan și diverse profile metalice.
Oricare ar fi alegerea ta dintre aceste strategii de promovare a afacerii offline, comandă produse promoționale de calitate și care să fie potrivite pentru compania ta, ca să pună în valoare pe deplin calitățile produselor și serviciilor pe care le realizezi.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS