(P) Cele mai bune articole de birotică pentru casă
Efectele pandemiei de coronavirus se resimt și pe piața muncii. Numeroase companii au optat pentru regimul work from home încă din primele săptămâni ale izbucnirii pandemiei.
Mai mult decât atât, există și firme care au declarat că vor continua să lucreze exclusiv de acasă chiar și la finalul acestei perioade incerte prin care încă trecem.
În acest context, amenajarea și organizarea spațiului de lucru de acasă au devenit absolut esențiale pentru mulți dintre noi.
Dincolo de faptul că trebuie să ne creăm o zonă de lucru care să ne ajute să ne realizăm, printr-o organizare eficientă, task-urile profesionale mult mai ușor, este important și să ne facem un stoc cu articole de birotică și papetărie.
Lucrezi de acasă și vrei să te asiguri că ai la îndemână toate obiectele necesare de papetărie și birotică? Iată care sunt articolele de birotică și papetărie care nu ar trebui să-ți lipsească niciodată din casă:
- ace, agrafe și capse
- calculator de birou
- capsator
- coșul de birou
- perforator
- suport de birou
- suport/tăviță pentru documente
- agendă
- sticky notes
- dosare
- bibliorafturi
De asemenea, la toate aceste articole de papetărie și birotică mai poți adăuga și altele, în funcție de specificul activității tale.
Recomandarea noastră este să îți faci o listă cu produsele de care ai nevoie și să le cumperi pe toate în același timp, astfel încât să ai stocul pregătit pentru orice situație.
Sfaturi esențiale de care să ții cont când îți faci stocul de articole de papetărie și birotică
- Optează pentru produse cu un raport calitate-preț cât mai bun. Nu te lăsa „cucerit(ă)” exclusiv de un preț exagerat de… prietenos. Iată și un exemplu: dacă vei cumpăra o agendă extrem de ieftină, există posibilitatea ca hârtia să aibă o calitate îndoielnică, motiv pentru care va trebui să o înlocuiești la scurt timp. Investește, așadar, în produse de bună calitate - pe CLB găsești numeroase articole de birotică și papetărie care respectă standardele calității.
- Acolo unde este posibil, cumpără-ți mai multe produse din aceeași categorie: mai multe seturi de agrafe, eventual două agende, mai multe pixuri, mai multe seturi de sticky notes. Astfel, eviți situațiile neplăcute (și consumatoare de timp, de altfel) de tipul: ai nevoie să notezi ceva urgent în agendă și constați că ți s-a terminat mina la singurul pix pe care îl ai la îndemână.
- Fii cât mai organizat(ă). Cu alte cuvinte, ordonează documentele în suportul pentru documente sau în dosare, astfel încât să îți fie ușor să le găsești atunci când ai nevoie de ele. Sortează-le pe diferite categorii, în funcție de importanța/specificul lor. Păstrează pixurile și alte instrumente de scris în suportul lor, pe care îl poți așeza într-un colț de pe birou, astfel încât să le ai mereu la îndemână. În general, menține spațiul de lucru cât mai ordonat și nu aglomera biroul cu lucruri pe care nu le folosești frecvent. Așază-le în sertare, pe rafturi sau etajere pe cele pe care le utilizezi ocazional.
Concluzii
Pentru a lucra cât mai eficient, fă-ți un stoc cu obiectele necesare de papetărie și birotică. Alege-le pe cele cu un raport calitate-preț cât mai bun, adică investește în produse de la branduri consacrate în domeniul papetăriei și biroticii.
Apoi, asigură-te că menții spațiul de lucru cât mai ordonat și că păstrezi pe birou doar articolele pe care le folosești în mod frecvent. Evită să ții lucrurile împrăștiate sau să-ți aglomerezi biroul cu absolut toate produsele cumpărate.