Vanzarile din primul trimestru au urcat cu 15%, la 3,42 miliarde de euro.

Inditex deschide noi magazine in tarile emergente si isi extinde oferta online, pentru a compensa scaderea cheltuielilor de consum pe piata sa locala, Spania, marcata de recesiune.

"Prezenta internationala ajuta compania sa mentina o rata solida de crestere, chiar daca pietele mature din Europa incetinesc", a declarat Jose Rito, analist la Banco BPI din Porto, Portugalia.

El s-a declarat optimist ca Inditex va reusi sa obtina profituri solide pe tot parcursul acestui an, avand un mare potential de extindere in Asia si America Latina.

Retailerul a anuntat in luna martie sa intentioneaza sa deschida in acest an 480-520 de magazine, inclusiv sub brandul Massimo Dutti in Statele Unite.

In Romania, reteaua Inditex numara 72 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home si Massimo Dutti. Grupul Inditex detine 5.527 de magazine la nivel mondial.