Retailerul german REWE a finalizat procesul de reamenajare și închiriere a fostelor magazine XXL Mega Discount. Ce branduri a adus în galeriile comerciale
Penny Market
Retailerul german REWE a finalizat procesul de închiriere a galeriilor comerciale din Brăila, Bucureşti, Târgovişte, Buzău şi Ploieşti, fostele magazine XXL Mega Discount, a anunţat, joi, retailerul.
În noul format, magazinele Penny Market ocupă aproximativ 40% din suprafaţa totală a galeriilor.
Restul spaţiului, cu o suprafaţă închiriabilă de circa 10.000 de metri pătraţi, este ocupat de Decathlon, Deichmann, Hippoland, Jysk, Pepco, Takko, TXM, Zoocenter.
“Cu fiecare proiect pe care îl dezvoltăm încercăm să fim mai aproape de clienţii noştri. Noul format ne permite să facem asta atât prin magazinele noastre, cât şi prin accesul la magazinele partenerilor noştri. Avem alături de noi branduri puternice, care vin cu oferte complementare pentru clienţii noştri şi care le oferă o experinţă unică la cumpărături. Fiecare galerie comercială a reprezentat o investiţie de aproximativ 5 milioane de lei la care se adaugă şi investiţia fiecărui chiriaş”, a declarat Daniel Gross, general manager REWE România, într-un comunicat remis presei.
Cele cinci galerii comerciale au fost deschise în Bucureşti sector 2 (împreună cu magazinele JYSK, Pepco şi Hippoland), Ploieşti (împreună cu magazinele JYSK şi TXM) Târgovişte (împreună cu magazinele Pepco, Deichmann şi Takko), Brăila (împreună cu magazinele JYSK şi Pepco) şi la Buzău (împreună cu magazinele Decathlon şi Zoocenter).
Tranzacţiile de închiriere a spaţiilor au fost intermediate de Cushman & Wakefield Echinox, compania care a asistat REWE România pe parcursul întregului proces de reconfigurare a fostelor magazine XXL Mega Discount.
Centrele comerciale au un design nou, complet modernizat, care îmbină în mod prietenos prezenţa unui magazin-ancoră - Penny Market - cu magazine ale altor parteneri comerciali. Procesul de ocupare a spaţiilor comerciale face parte din strategia REWE România de deschidere către clienţi prin dezvoltarea experienţei la cumpărături, din dorinţa de a le oferi acestora mai mult decât un hypermarket.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de 3 centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău.
În prezent, REWE România deţine 221 magazine Penny Market la nivel naţional şi activează cu un număr de aproximativ 4.000 de angajaţi. Expansiunea locală continuă şi în 2018 cu un număr de 20 - 25 de magazine noi.
Pe acelasi subiect: