In 2011, vanzarile centrului comercial s-au ridicat la 181,8 milioane de euro, iar proprietarii mallului au incasat chirii de 23,8 milioane de euro, reprezentand 13% din rulajul chiriasilor.

Centrul comercial a adus in primele noua luni ale anului trecut venituri din chirii de peste 19 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul trecut.

In ultimul an in centrul comercial au deschis magazine mai multi retaileri, printre care Vodafone, Bamboo, Timeout, Colins, Carpisa, Yokko, BSB, Karen Millen, Triumph, TUI, Filicori, Profi Hair Shop si retailerul ambulant Covrigelul Plimbaret, gradul de ocupare mentinandu-se in jurul a 96-97%.

AFI Palace Cotroceni, amplasat la intersectia dintre Bulevardul Vasile Milea si Bulevardul Timisoara, are o suprafata inchiriabila de 80.000 metri patrati si a fost deschis in noiembrie 2009, in urma unei investitii de peste 300 de milioane de euro. Valoarea actuala este estimata la 363 milioane de euro.

Centrul comercial a inregistrat de la an la an cresteri ale traficului de persoane. Astfel, in 2012 centrul comercial a fost vizitat de peste 19 milioane de persoane, numar care echivaleaza cu populatia stabila a Romaniei.

AFI Palace Cotroceni a fost deschis si in zilele de 25 decembrie 2012, respectiv 1 ianuarie 2013, iar ca rezultat doar in luna decembrie a anului trecut a inregistrat un trafic de peste 2 milioane de vizitatori, iar vanzarile au atins suma de 112,3 milioane de lei (25,8 milioane de euro).

Centrul comercial este primul proiect finalizat in Romania de divizia din Europa a grupului israelian AFI Group. Anul trecut, compania a finalizat prima cladire de birouri dintr-un complex de cinci imobile care urmeaza sa fie dezvoltat langa mall. Compania mai detine in Romania terenuri in Bucuresti, Ploiesti si Arad, unde a anuntat ca va dezvolta locuinte, birouri si centre comerciale.