Având în vedere recomandările autorităților, în magazinele CCC redeschise au fost afișate regulile de bază în interiorul spațiilor comerciale și la casele de marcat, iar personalul are grijă să fie păstrate distanțe sigure între persoanele aflate simultan în magazine.

De asemenea, CCC recomandă efectuarea plăților cu cardul, fără numerar. Pe de altă parte, angajații au la dispoziție soluții dezinfectante, măști și mănuși.

Totodată, CCC România a deschis cu această ocazie și un nou magazin în orașul Miercurea Ciuc, în noul centru comercial NEST Retail Park. Astfel, rețeaua națională CCC ajunge în prezent la 72 de unități.

Potrivit retailerului de încălțăminte, pe durata izolării la domiciliu, brandul CCC și-a continuat activitatea online atât prin intermediul magazinului lansat în martie, disponibil pe ccc.eu/ro, cât și pe canalele de social media.

La nivel global, sub sloganul #WeCanDoMore, grupul CCC s-a alăturat luptei împotriva pandemiei COVID-19. Astfel, grupul a produs mii de accesorii de protecție pentru încălțăminte pentru echipele de medici și asistente din spitalele locale din Polonia. De asemenea, au fost donate tricouri și peste o mie de perechi de încălțăminte pentru serviciile medicale de urgență, în timp ce brandul DeeZee (aparținând, de asemenea, Grupului CCC) a donat 10.000 de măști de protecție pentru spitalele de boli infecțioase poloneze.

În România, CCC își continuă activitățile atât online, prin e-shop-ul ccc.eu/ro, cât și offline în magazinele recent redeschise. Pentru următoarea perioadă, compania pregătește o serie de campanii promoționale și activități de marketing, cu accent pe modelele noi de pantofi și accesorii din colecțiile de primăvară-vară.

Grupul CCC este liderul pieței de retail de încălțăminte din Europa Centrală și de Est și unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa, cu peste 1.200 de magazine în 23 de țări. Prin magazinele online disponibile în Polonia, în alte țări europene și acum și în România, CCC este unul dintre retailerii de top și pe segmentul e-commerce.