Primul restaurant Taco Bell din România se deschide, joi, în București, în urma unei investiții de 350.000 de euro. Compania a înființat și 40 de locuri de muncă
Taco Bell
Primul restaurant Taco Bell din România, adus de Sphera Franchise Group pe piața locală, se deschide joi, 12 octombrie, în Băneasa Shopping City din București, a anunțat compania.
Lansarea din România marchează și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind primul restaurnat Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune.
Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands şi este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspirație mexicană. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut.
“Taco Bell este cunoscut în întreaga lume ca un inventator de gusturi urbane, care le oferă consumatorilor arome unice și îndrăznețe, prin meniul său de inspirație mexicană. Ne bucurăm că Taco Bell ajunge, în sfârșit, pe o piață în care fanii cer activ de multă vreme ca brandul să vină în țara lor și suntem nerăbdători ca ei să se bucure de gusturile și produsele noastre originale. Sphera Franchise Group și echipa locală sunt partenerii perfecți pentru a aduce spiritul Live Más în România pentru prima dată”, a spus Billy Grenham, Senior Global Marketing Manager, Taco Bell.
Primul restaurant Taco Bell din România se deschide în urma unei investiții de 350.000 de euro și cu o echipă de 40 de membri.
Meniul cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și faimosul CrunchwrapTM. Clienții sunt încurajați să își personalizeze preparatele, alegându-și tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitura (nachos sau cartofi prăjiți) și sosul preferat (Mild, Hot sau Fire).
Restaurantul va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, și are un lounge de 170 de metri pătrați, disponibil exclusiv clienților Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul Global Explorer care include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB pe care clienții le pot folosi pentru a-și încărca dispozitive mobile, precum și acces la internet prin Wi-Fi.
Sphera Franchise Group este cel mai mare grup de restaurante din sectorul full-service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.
Taco Bell și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.
În prezent, compania ameriacă are peste 360 de restaurante în 25 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de restaurante până în 2022.
Pe acelasi subiect: