Metro va deschide multe magazine mici, de 2.000 de metri patrati! E o idee buna?
Retailerul german Metro mizeaza pe lansarea pe piata a unui format de magazine de 2.000 de metri patrati, numite Metro Punct, ca sa creasca numarul de vizite ale clientilor in retea, a spus Dusan Wilms (foto), directorul general al Metro Cash & Carry Romania, citat de Ziarul Financiar. Investitiile companiei ar putea fi orientate in special catre extinderea noii retele!
Ieri, Metro a inaugurat al 5-lea magazin din Capitala, iar seful companiei a spus ca in 2010 compania ar putea investi in mai multe unitati de dimensiuni mai mici, Metro Punct, iar Bucurestiul este pe lista locurilor vizate.
Magazinul inaugurat oficial astazi intr-un parc de retail din zona Policolor prin investitii de 15-20 mil. euro este cel mai mare proiect de expansiune al retelei germane din 2010, compania neavand planificate alte deschideri de unitati de 8.000 de metri patrati pana la finele anului.
Pe acelasi subiect: