Compania are 14 magazine in Bucuresti si in alte opt orase din tara. Numarul angajatilor va ajunge la 400, pana la sfarsitul anului.

Romania a fost prima tara in care a deschis un magazin in afara granitelor Turciei, in octombrie 2009, in Bucuresti, in AFI Cotroceni, iar investitiile pe piata locala totalizeaza peste 20 de milioane de dolari.

Investitia medie pentru un magazin de suprafata mare este de 1,5 milioane dolari.     

LC Waikiki, o marca de moda lansata in Franta in 1985, a devenit brand turcesc in 1997, in 2001 a inceput sa opereze pe zona de retail prin deschiderea propriilor magazine si a intrat pe piata globala de retail cu magazinul din Romania acum sase ani.

LC Waikiki este lider in Turcia, cu o cota de piata de 18%, de sase ori mai mare decat a principalului competitor, si accesibil in 25 de tari, numarand aproape 530 de magazine, din care 390 in Turcia si aproape 140 la nivel international.     

"Regiunea Balcanica are o importanta majora pentru Turcia, pentru ca reprezinta o poarta de deschidere catre Europa de Vest, dar si datorita legaturilor culturale si umane. Romania are o importanta aparte pentru noi deoarece este prima tara prin intermediul careia ne-am deschis catre lume in 2009. Cu puterea ce deriva din valorile noastre, vom continua investitiile internationale in Romania, in Balcani si in diferite regiuni ale lumii, cu scopul de a fi unul dintre brand-urile globale ale Turciei", a afirmat Yenal Gokyildirim, potrivti Agerpres.

"LC Waikiki a realizat o crestere de 100% in Romania din 2014 (in ultimele 12 luni, ca numar de magazine - n.r.). Vom continua sa crestem fara sa incetinim. Astazi suntem brand-ul care ofera oamenilor din Romania cele mai raspandite servicii. In plus, fata de magazinele din Romania, avem aici si un sediu central si un centru logistic. Contribuim la economia Romaniei si ocuparea fortei de munca prin colaborarea cu furnizorii locali si prin introducerea propriei noastre culturi de retail'", a mai spus directorul LC Waikiki.

In 2014, compania a obtinut la nivel global o cifra de afaceri de 2,5 miliarde dolari si detine o suprafata totala de vanzare de 680.000 mp.     

LC Waikiki vrea sa devina un brand global in 2023 si sa ajunga la o cifra de afaceri la nivel mondial de 6 miliarde de dolari, cu 1.000 de magazine peste hotare si respectiv 4 miliarde de dolari la nivelul Turciei, cu 500 de magazine deschise aici.