"Am început acest an în acelaşi ritm alert în care ne-am dezvoltat şi în anii anteriori, urmând îndeaproape ceea ce ne-am propus şi promisiunea de a aduce mai multă inspiraţie în viaţa clienţilor noştri. Astfel, în prima jumătate din acest an, reţeaua noastră a continuat extinderea prin deschiderea a 33 de magazine atât pe pieţe în care suntem deja prezenţi, cât şi în noi teritorii din ţară. După expansiunea din ultimii doi ani pe pieţe noi, mature şi cu potenţial, precum Cluj-Napoca şi Timişoara, am continuat în acest an extinderea şi în Moldova, prin deschiderea primului supermarket Mega Image din Bacău, în luna aprilie, urmat de deschiderea primului supermarket din Iaşi, în luna iulie", au spus reprezentanţii firmei, citați de Agerpres.

De asemenea, odată cu preluarea lanţului de magazine Zanfir din zona Vrancea, compania şi-a consolidat poziţia în regiune prin cele zece magazine noi care au început să fie integrate treptat în reţea. Prima parte a anului a marcat remodelarea a cinci dintre cele zece magazine, în Focşani şi în Bacău. Compania continuă în prezent procesul într-un ritm accelerat şi va ajunge în noi teritorii, precum Adjud, Panciu şi Târgu Ocna, prin remodelarea altor magazine Zanfir.

"Vom continua strategia de expansiune şi în a doua jumătate a anului, în acelaşi ritm alert, prin care vom urmări consolidarea prezenţei în zona Moldovei, prin extinderea pe piaţa din Iaşi, în patru locaţii până la finalul anului, precum şi consolidarea poziţiei în pieţele deschise recent, din Timişoara şi Cluj. În acelaşi timp, dezvoltarea va fi susţinută şi prin consolidarea prezenţei în zonele în care ne desfăşurăm deja activitatea de mult timp, precum Bucureşti, Giurgiu şi Prahova", a mai declarat sursa citată.

Mega Image a anunțat totodată că inaugurează un nou spaţiu concept #MegaStreetFood, care reuneşte patru restaurante cu specific internaţional şi reţete renumite pentru street food, pregătite rapid chiar în faţa clienţilor.

Noul concept #MegaStreetFood a fost creat pornind de la tendinţele din retailul internaţional, prin care spaţiul magazinelor este reinventat pentru a oferi noi experienţe, în care clienţii îşi pot face cumpărăturile, dar, în acelaşi timp, pot servi preparate gustoase în acelaşi loc. Mai mult, popularitatea restaurantelor de tip street food, atât în oraşe, cât şi la festivaluri, a influenţat specificul noului concept.

#MegaStreetFood aduce o atmosferă de festival prin design-ul spaţiului, prin mobilier şi branding, dar mai ales prin aromele specifice de la fiecare restaurant, în care mâncarea bună este pregătită în faţa clienţilor. Situat într-o zonă activă din oraş, atât rezidenţială, cât şi de business, #MegaStreetFood este destinaţia oamenilor cu un stil de viaţă alert, care au nevoie de soluţii rapide, dar şi gustoase atunci când vine vorba despre mesele din timpul zilei.

Să încerci o nouă experienţă la cumpărături într-un concept store reinventat. Să vii la cumpărături şi să iei masa la un restaurant cu preparate de tip street food. Să fii în timpul programului de lucru, dar să te bucuri de o alternativă unică pentru masa de prânz cu colegii, într-o atmosferă relaxată. Sau pur şi simplu să încerci în orice zi arome şi reţete delicioase într-un singur spaţiu concept, care aduce în mijlocul oraşului spiritul liber de festival. Despre toate acestea, dar şi multe alte experienţe unice este noul #MegaStreetFood. Şi, mai ales, este despre noi, Mega Image, şi modul în care inovăm pentru a ne menţine în topul retail-ului modern”, spune Adrian Nicolaescu, VP Marketing, Comunicare şi Sustenabilitate Mega Image.

Mega Image Barbu Văcărescu concept store a fost transformat pentru a integra cât mai bine #MegaStreetFood, dar şi pentru a veni în întâmpinarea clienţilor din zonă cu soluţii variate pentru mâncarea to-go, gata preparată. Astfel, zonele de produse proaspete şi ready-meal au fost extinse, iar în centrul magazinului a fost organizat spaţiul pentru #MegaStreetFood.

Înn magazin a fost amenajat un spaţiu inedit, Depozitul de Bere, aflat în proximitatea zonei #MegaStreetFood, în care se regăsesc peste 170 de sortimente de bere, atât locale, cât şi internaţionale.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 706 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timişoara, Iaşi şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Româneşti.

Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.