La 36 de ani conduce un magazin online care vinde mobila de 1,5 mil. euro si vrea sa creasca afacerea de 10 ori in doi ani
Cristina Miu. Sursa foto: Business Magazin
Odata cu trecerea Real de la grupul Metro in portofoliul Auchan, Cristina Miu, fostul director de achizitii responsabil pentru cinci tari, a decis sa preia dezvoltarea unui magazin online care vinde mobilier si decoratiuni.
Desi a lucrat ani buni intr-o multinationala, unde si-a si format mare parte din cariera, jargonul corporatist nu se resimte in vocabularul sau. Absolventa de ASE in anul 2000 si de Drept in 2009, Cristina Miu s-a angajat la inceput intr-o companie „mica„ de import-export, unde a fost mai intai asistent si apoi director de vanzari.
A trecut in barca grupului german Metro in 2007, mai exact in divizia de hipermarketuri Real, unde timp de sase ani a fost category manager in domeniul mobilierului si al decoratiunilor interioare - „asta inseamna ca analizam obiceiurile de consum din fiecare tara si stabileam ce sortimente de mobilier intra in magazine; am dezvoltat si gama de produse marca proprie in zona de textile pentru casa: Tip, Real Quality si Villa Noblesse".
Ulterior, a fost strategic buyer pentru toate tarile europene in care e prezenta reteaua Real, mai putin Germania – Turcia, Rusia, Polonia, Ucraina, Romania. „Plecam frecvent in India si in China, unde Metro are birouri de achizitii. Acolo te astepta un om si te ducea in mai multe fabrici si stabileai un sortiment. Plecai cu o lista imensa in functie de ce voia sa comande fiecare tara, iar achizitiile se faceau centralizat pentru a obtine un pret cat mai bun."
Pe acelasi subiect: