Desi a lucrat ani buni intr-o multinationala, unde si-a si format mare parte din cariera, jargonul corporatist nu se resimte in vocabularul sau. Absolventa de ASE in anul 2000 si de Drept in 2009, Cristina Miu s-a angajat la inceput intr-o companie „mica„ de import-export, unde a fost mai intai asistent si apoi director de vanzari.

A trecut in barca grupului german Metro in 2007, mai exact in divizia de hipermarketuri Real, unde timp de sase ani a fost category manager in domeniul mobilierului si al decoratiunilor interioare - „asta inseamna ca analizam obiceiurile de consum din fiecare tara si stabileam ce sortimente de mobilier intra in magazine; am dezvoltat si gama de produse marca proprie in zona de textile pentru casa: Tip, Real Quality si Villa Noblesse".

Ulterior, a fost strategic buyer pentru toate tarile europene in care e prezenta reteaua Real, mai putin Germania – Turcia, Rusia, Polonia, Ucraina, Romania. „Plecam frecvent in India si in China, unde Metro are birouri de achizitii. Acolo te astepta un om si te ducea in mai multe fabrici si stabileai un sortiment. Plecai cu o lista imensa in functie de ce voia sa comande fiecare tara, iar achizitiile se faceau centralizat pentru a obtine un pret cat mai bun."

Citeste articolul integral pe www.businessmagazin.ro.