Kaufland lanseaza conceptul de open mall in Romania, prin amenajarea de zone de restaurante in exteriorul hypermarketurilor
Kaufland Romania creeaza prima sa zona de Food Court si deschide un spatiu nou de cumparaturi in exteriorul magazinului, dupa un concept de open mall, informeaza retailerul.
Prima galerie comerciala transformata se afla in cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Vacarescu, Bucuresti, urmand ca acest concept sa fie extins treptat si in alte magazine din retea.
In interior, zona de Food Court gazduieste restaurante, fast-fooduri, patiserii si cafenele, dupa modelul mall-urilor.
“Acest pas este startul pentru ‘mall-urile’ noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect si parte din demersul nostru constant de a oferi o experienta completa de cumparaturi. Oamenii au nevoie de mai mult si mai actual. De aceea, continuam procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate initiativele inovatoare din ultima perioada”, a declarat Andrei Secretianu, director inchirieri/vanzari B2B, Kaufland Romania.
Recent, Kaufland Romania a lansat prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile si exteriorul parcarilor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate.
De asemenea, in aprilie 2017, Kaufland a deschis in premiera un magazin estival amenajat intr-un cort, in statiunea balneoclimaterica Sovata.
Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine in sapte tari si o retea de 115 magazine in Romania. Pe piata locala, Kaufland este cel mai mare retailer dupa cifra de afaceri.
Pe acelasi subiect: