Gigant mondial de îmbrăcăminte se dezvoltă masiv în Europa de Est și în România. Unde deschide magazine
Replay
Fashion Box, lider mondial pe segmentul denim, continuă expansiunea în România, prin deschiderea de magazine monobrand Replay, parte a unui plan de dezvoltare la nivel european.
Potrivit unui comunicat al companiei, opt magazine monobrand Replay vor fi deschise în zona Europei de Est, inclusiv în România, până în 2021. Este anunțul făcut de compania Fashion Box, cea care deține brandul Replay la nivel mondial.
Planul de dezvoltare în România continuă, după ce în toamna lui 2018 au fost deschise două noi magazine în AFI Cotroceni și ParkLake, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.
În anul 2018, la nivel mondial, brandul Replay a avut vânzări de 237,9 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent. Potrivit anunțului făcut de compania Fashion Box, cea care deține brandul, 85% din vânzări au reprezentat exporturi.
În consecință, reprezentanții Replay anunță că își extind planul de dezvoltare în Europa de Est, cu focus pe România, Serbia, Bosnia, Kosovo, Macedonia și Muntenegru. În aceste țări vor fi deschise opt magazine monobrand Replay până în 2021.
Planul de creștere este aplicat în aceste zone în sistem joint venture, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.
”Rezultatele pozitive din 2018 vin ca urmare a unei strategii bazată pe atenție asupra calității produselor și inovație. Vom urmări, în special, dezvoltarea de noi piețe, dar și consolidarea celor existente”, a declarat Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Box.
Fashion Box S.p.A, înființată în 1981, este lider mondial pe segmentul denim. Grupul italian, cu sediul în Asolo, provincia Treviso, creează, promovează și distribuie îmbrăcăminte casual, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, sub numele REPLAY, REPLAY&SONS și WE REPLAY.
Compania de modă este prezentă în Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America Latină și Africa. Rețeaua cuprinde 4.000 de puncta de vânzare, 105 magazine monobrand și 125 de magazine in shop.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS