evoMAG.ro mizeaza in acest an pe o crestere a vanzarilor la peste 20 milioane euro
Magazinul online evoMAG.ro estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 20 milioane euro, in crestere cu 20% fata de cea inregistrata in 2014, evolutie sustinuta de investitii, diversificarea portofoliului de produse si cresterea comenzilor.
Potrivit firmei, avansul evoMAG va fi superior evolutiei pietei de retail online IT&C, pentru care este estimat un avans de 10 - 15%.
evoMAG.ro a realizat in 2014 o cifra de afaceri de 17 milioane euro.
"Avem toate premisele sa credem ca anul acesta va fi superior lui 2014 din punct de vedere al vanzarilor. Spre exemplu, in 2014 am avut cu 30% mai multe comenzi decat in 2013. Iar anul acesta, spre deosebire de inceputul anului trecut, avem cu 50% mai multe comenzi. Ne vom orienta in 2015 pe diversificarea portofoliului de produse, proces inceput inca de anul trecut, odata cu vanzarea produselor din segmentul auto, din zona decoratiunilor interioare, securitate si electrocasnice mari. Anul acesta vor intra in oferta noastra si carti, articole sportive, imbracaminte, incaltaminte si dispozitive wearables", a declarat Mihai Patrascu, directorul executiv al evoMAG.
Potrivit sursei citate, cresterea numarului de achizitii online coincide cu o scadere a valorii medii a unei comenzi, iar aceasta tendinta se va mentine pe intreg parcursul anului, in masura in care achizitiile din magazinele online se fac intr-un ritm mai alert in comparatie cu anii trecuti.
O alta tendinta care va lua amploare anul acesta este utilizarea altor tipuri de platforme pentru navigarea si finalizarea comenzilor in magazinele online, arata evoMAG.
"Traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat in ultimul an. Astfel, in ianuarie 2014, 11% din traficul evoMAG era generat de platformele mobile. Un an mai tarziu, aceasta pondere ajunsese la peste 21%, iar la finalul lui 2015 credem ca va urca la 30 – 35%. Acesta este un semn clar ca pe parcursul acestui an si in viitor, tot mai multe comenzi vor fi facute de pe telefoanele mobile, iar mesajele si ofertele noastre sunt vazute mult mai rapid ca in trecut", mai spune Mihai Patrascu,
Magazinul este detinut de firma Evolution Prest Systems, controlata de Mihai Patrascu.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS