Potrivit firmei, avansul evoMAG va fi superior evolutiei pietei de retail online IT&C, pentru care este estimat un avans de 10 - 15%.

evoMAG.ro a realizat in 2014 o cifra de afaceri de 17 milioane euro. 

"Avem toate premisele sa credem ca anul acesta va fi superior lui 2014 din punct de vedere al vanzarilor. Spre exemplu, in 2014 am avut cu 30% mai multe comenzi decat in 2013. Iar anul acesta, spre deosebire de inceputul anului trecut, avem cu 50% mai multe comenzi. Ne vom orienta in 2015 pe diversificarea portofoliului de produse, proces inceput inca de anul trecut, odata cu vanzarea produselor din segmentul auto, din zona decoratiunilor interioare, securitate si electrocasnice mari. Anul acesta vor intra in oferta noastra si carti, articole sportive, imbracaminte, incaltaminte si dispozitive wearables", a declarat Mihai Patrascu, directorul executiv al evoMAG. 

Potrivit sursei citate, cresterea numarului de achizitii online coincide cu o scadere a valorii medii a unei comenzi, iar aceasta tendinta se va mentine pe intreg parcursul anului, in masura in care achizitiile din magazinele online se fac intr-un ritm mai alert in comparatie cu anii trecuti. 

O alta tendinta care va lua amploare anul acesta este utilizarea altor tipuri de platforme pentru navigarea si finalizarea comenzilor in magazinele online, arata evoMAG. 

"Traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat in ultimul an. Astfel, in ianuarie 2014, 11% din traficul evoMAG era generat de platformele mobile. Un an mai tarziu, aceasta pondere ajunsese la peste 21%, iar la finalul lui 2015 credem ca va urca la 30 – 35%. Acesta este un semn clar ca pe parcursul acestui an si in viitor, tot mai multe comenzi vor fi facute de pe telefoanele mobile, iar mesajele si ofertele noastre sunt vazute mult mai rapid ca in trecut", mai spune Mihai Patrascu,

Magazinul este detinut de firma Evolution Prest Systems, controlata de Mihai Patrascu.